Reputációs blog

Márkaépítés? Így kerüld el a leggyakoribb pr-bakikat

A márkaépítés az egyik legfontosabb public relations tevékenység. Nemrégiben megkérdezett egy szakmai blog, melyik a legbosszantóbb public relations-hiba, amit elkövethetnek a cégek. Mivel egyetlen hibát lehetetlen kiemelni, három tipikus, a munkánk során többször visszatérő helyzetet mutatok be az alábbiakban. Vas Dóra a leggyakoribb pr-bakikról. Márkaépítés nélkül költeni Először is, nyilván a legnagyobb hiba, ha nem… Tovább »

Kapunyitó sajtómegjelenések

Az értékesítési kampányokban is kiválóan használhatjuk a tartalommarketinget. A sajtómegjelenésekkel képesek vagyunk megszólítani potenciális vásárlóinkat, ráadásul a versenytársak között is könnyebben megkülönböztethetővé válunk. Cikkünkből kiderül, az ún. kapunyitó sajtómegjelenések hogyan támogathatják az értékesítést a B2B ügyfelek megszerzésében. A pr hatásmechanizmusa teljesen más, mint a marketing tevékenységé, ezért fontos különválasztani a két eszközrendszert. Azok a cégek… Tovább »

Ügyfélpanaszok a web 2.0 korában: közeledik a XIX. meetup

A Kríziskommunikáció Meetup-sorozat elérkezett a 19. estjéhez. Mint minden Kríziskommunikáció Metup-esten, most is egy érdekes témát járunk körül, több előadó nézőpontjával megismerkedve. A XIX. meetupra nagyon erős programmal készülünk és célunk az, hogy az ügyfélpanasz kezelés web 2.0 -ás változásairól, lehetőségeiről és kihívásairól képet adjon a résztvevőknek. Részletes program: 18.00 – 18.20  Vas Dóra, online… Tovább »

Kríziskomunikáció alapjai tréning: túl az elsőn!

A 2017. szeptember 19-ei esős napot a délutáni Kríziskommunikáció tréning tette számunkra napsütésessé. Alapvetően nem túl sok elmélettel készültünk, inkább az volt  cél, hogy a  gyakorlatba is azonnal átültethető ismereteket adjunk át kommunikációs krízishelyzetekről. Azért például Coombs Ongoing Crisis Communication sok kiadást megért alapművének gondolatmenetét, illetve elméletét bemutattuk. A Szituációs Kríziskommunikáció Elmélet (SCCT) legfontosabb megállapításairól… Tovább »

Warren Buffet a reputáció természetéről

A reutáció természetéről következik egy idézet, Warren Buffettől. “20 évig tart, hogy felépítsd a jóhíredet és 5 perc alatt lerombolhatod. Ha ezt megérted, máshogyan fogsz csinálni dolgokat. “ Buffet a világ egik leggazdagabb embere, aki vagyonát pénzügyi befektetőként szerezte. Született pénzügyi zseni: apja brókercégénél tizenegy éves korában kezdett el ismerkedni a pénzügyi világ mozgatórugóival. Ekkor… Tovább »

Hisztéria Krízis Klub szeptemberben

Az immár hagyományos Hisztéria Klubbal indítja az őszt a PR Szövetség. A Hisztéria Klub a Magyar PR Szövetség kríziskommunikációs tagozatának időszakos rendezvénye. Az estek sajátossága, hogy egy-egy, éppen aktuális témáról szólnak, és mindig több előadás színesíti a klubülést. Fontos eleme a Hisztéria Kluboknak, hogy a hozzászólásokra, a szakmai vitára nagy hangsúlyt helyez az estek szervezője,… Tovább »

Tilos szavak a sajtóközleményekben

Vannak tipikus kifejezések, amelyek egyszerűen kiírthatatlanok a sajtóközleményekből. Most azokról a feltűnően visszatérő szavakról olvashattok, amelyek leírására akkor érzünk leginkább késztetést, ha egy új termékről, vagy új szolgáltatásról írunk sajtóközleményt. Egy-egy új termékről, márkáról, szolgáltatásról ugyanis mindenképpen szeretnénk tájékoztatni a közvéleményt. A sok-sok tervezésbe és termékfejlesztésbe fektetett időt, pénzt szeretnénk érzékeltetni. Hatalmas várakozással tekintünk a… Tovább »

A rossz hírt cipeljük magunkkal

A rossz hírt cipeljük magunkkal

Rossz hír cégükről: ez, amit mindenképpen szeretnénk elkerülni.  A rossz hírek válsághelyzetet eredményezhetnek. Ezek a válsághelyzetek egyediek és megismételhetetlenek, ezért nehéz egy örökké érvényes receptet összeállítani a sikeres válságkommunikációra. Számos oka lehet, hogy cégünkre irányul a figyelem. Minden válságban újra előkerülhet Django árnya, ami még bonyolultabbá teszi a helyzetet. Mit jelent Django árnya?  „Django Sergio… Tovább »

A jó sajtóközlemény 5 trükkje

Jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje néhány nagyon fontos szempontra hívja fel a figyelmet. A közlemény szerkesztése során ugyanis számos szabályt kell betartani. A pr – szakemberek gyakran foglalkoznak sajtóközlemény-írással, a műfajnak jól körbehatárolt szabályai vannak, ennek ellenére  nem könnyű feladat az igazán jó sajtóközlemény megírása. a jó sajtóközleményhez jó történet kell  A szerkesztőségek rengeteg közleményt… Tovább »

A kríziskommunikáció fogalma

kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció a public relations speciális területe. Célja, hogy óvja és védje egy magánszemély, egy vállalat, vagy egy szervezet hírnevét (reputációját), amelyet nyilvános támadás veszélyeztet. A támadás alapja lehet vizsgálat, bűnügy, média érdeklődés, a tulajdonosok pere, környezetvédelmi előírások megszegése, vagy a számos más forgatókönyv, amely a szervezet jogi, etikai, vagy pénzügyi helyzetét válságba sodorja.  … Tovább »

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com