munkahelyi konfliktusok

Munkahelyi és üzleti konfliktusokról indul meetup csoport

Munkahelyi és üzleti konfliktusok tömege zúdult ránk az utóbbi hónapokban. A feje tetejére fordult világról számos vezető beszámolt az utóbbi hónapokban. A változások példa nélküliek. Egy világjárvány árnyékában próbálunk meg ...

Krízistérkép elemzés a Kreatív magazin júniusi lapszámában

A Krízistérkép 2019-es kiadványa is bekerült a Kreatív magazin 2020. május-júniusi lapszámába. Győri Zsófia nagyívű elemzésében ismerhetik meg a kommunikációs és reklámszakma meghatározó lapjának olvasói az MPRSZ kríziskommunikációs ...

Válságálló vállalati kultúra

Gondom van a válságállósággal, mint kifejezéssel – kezdte Dr. Füredi Júlia a válságálló vállalati kultúráról szóló előadását a 28. Kríziskommunikáció Meetupon. Juli saját magát hivatásos forradalmárban tartja. Közel három ...

Ezért jött létre a Krízistérkép

A Krízistérkép 2019 -es kiadványa volt az egyik fő témája a 28. Kríziskommunikáció Meetup szakmai estnek. Az online meetup nyitóbeszédét Bőhm Kornél, az Impact Works partnere, a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ...

Katasztrófakommunikáció a közösségi média korában

A természeti katasztrófák és tömegszerencsétlenségek kommunikációja nagy körültekintést, alaposságot és a bevált protokollok követését igényli. A klasszikus vészhelyzeti kommunikáció, vagy katasztrófakommunikáció  egyrészt a ...

krízistérkép

Krízistérkép kutatás 2019

Krízistérkép kutatást készítettek az MPRSZ Kríziskommunikációs Tagozatának szakemberei 2019 legfontosabb krízistrendjeivel. Az MPRSZ gondozásában összeállított kiadvány főszerkesztője Pintér Dániel Gergő, a kríziskommunikációs tagozat ...

személyes márka építés fotóriporter

Személyes márka építés fotóriporterként

Tudod, hogy futott be a világhírű fotós Robert Capa? – kérdezi teljesen váratlanul Völgyi Attila, beszélgetésünk 59. percében. Völgyi Attila fotóriporterrel a személyes márka építésről 2020 februárjában beszélgettem egy készülő ...

home office

Mediapiac -interjú a home office-ról

Március közepén robbant be a karantén office a magyar munkahelyek egy részébe. A Médiapiac.com újságírója, Hegyi Henrietta kommunikációs szakmában dolgozó szakembereket kérdezett meg arról a home office indulását követően, hogyan ...

pannon filharmonikusok kommunikáció

Látványos külső kommunikáció helyett emberi gesztusok

Eredetileg a Babaútlevéllel kapcsolatosan kértem beszélgetést Graf Orsolyától, a Pannon Filharmonikusok marketing és kommunikációs vezetőjétől. Ezzel a külső kommunikációs kampánnyal 2019 decemberében az MPRSZ Sándor Imre – díját ...

kríziskommunikációs app

Kríziskommunikációs app a belső kommunikációért

A Blue Colibri fejlesztőjének van egy ingyenes felajánlása, a Blue Colibri App Smart verziójára vonatkozóan. Minden cégnek a koronavírus járvány időszakára ingyenes hozzáférést biztosítanak a Blue Colibri Smart kríziskommunikációs app ...