Válságálló vállalati kultúra

Gondom van a válságállósággal, mint kifejezéssel – kezdte Dr. Füredi Júlia a válságálló vállalati kultúráról szóló előadását a 28. Kríziskommunikáció Meetupon. Juli saját magát hivatásos forradalmárban tartja. Közel három ...

pannon filharmonikusok kommunikáció

Látványos külső kommunikáció helyett emberi gesztusok

Eredetileg a Babaútlevéllel kapcsolatosan kértem beszélgetést Graf Orsolyától, a Pannon Filharmonikusok marketing és kommunikációs vezetőjétől. Ezzel a külső kommunikációs kampánnyal 2019 decemberében az MPRSZ Sándor Imre – díját ...

pulse cx-ray

Digitális hangulat-barométert ajánl fel ingyenesen az CX-Ray

A hálózatkutatással, munkavállalói elégedettség felméréssel és 360 fokos kompetencia felméréssel foglalkozó magyar startup, az CX-Ray 2014 óta foglalkozik szervezetdiagnosztikai felmérésekkel. Most ingyenesen hozzáférhető Pulse ...

koronavirus

Koronavírus felkészültség belső kommunikációs ellenőrző lista

A koronavírus (COVID-19) tközel egy hónapja a hírek középpontjába került. A vírus terjedésével az érintett országokra gyakorolt hatására egyelőre csak becslések vannak. Az talán szinte már biztos, hogy 2020 kríziskommunikációs ...

Munkavállalói ajánlások jelentősége

Az utóbbi években több employer branding projektben vettem részt stratégaként, és konkrét kommunikációs aktivitások létrejöttét is menedzseltem. Néhány tapasztalatomról olvashattok az alábbiakban. Pár éve hiányszakmák sokasága jelent ...