Válságkezelési szolgáltatásunk alapelve, hogy a magabiztos kommunikáció a  legváratlanabb helyzetekben is megoldás.

Az azonnali kommunikáció 97%-ban segít a kárenyhítésben

A fennálló vagy kitörőfélben lévő válság negatív hatásainak elkerülésére, vagy legalább csökkentésére irányul a válságkezelési szolgáltatásunk. 0-24 órás ügyeletet biztosítunk szerződött partnereinknek, akik a riasztástól számított 20 percen belül telefonon vagy videokonferencia kapcsolaton keresztül A válságkezelés során  minden egyes alkalmazott a vállalat válságmenedzserévé lép elő, ha akarja, ha nem.

Online kríziskommunikáció

Az internet jelenti az elektronikus kommunikáció létezése óta valamennyi szervezet számára a legnagyobb kihívást és a legnagyobb lehetőségeket. Tanácsadó munkatársaink széles körű  tapasztalattal rendelkeznek. Tudjuk a választ, hogyan lehet az internet használatával megelőzni vagy csökkenteni a potenciális vagy fennálló válságból adódó károkat.

Bár a közösségi médiából kiinduló válsághelyzetek elsöprő erejűek lehetnek, megfelelő gondolkodásmóddal, monitorozással és válságkommunikációs stratégiával a potenciálisan romboló helyzeteket kellő odafigyeléssel lehetőséggé lehet átformálni.

valsagkezeles-matrixpr

Gyakorlott, online kommunikációs  és social media szakemberekből, vállalati kommunikátorokból  álló csapatunk teljes körűen vállalja egy-egy válsághelyzet kommunikációját. Segítségére lehetünk a válságterv létrehozásától a szóvivői feladatok ellátásáig, sajtóesemények megszervezésétől, az újságírók tájékoztatásán keresztül a közösségi médiafelületek és a vállalat weboldalának kezeléséig.

Rendelkezésre állunk gyorsan létrehozható és elindítható esetspecifikus blogokkal és/vagy weboldalakkal, igény esetén webmester szolgáltatással együtt.

Peres eljárás, vagy ennek fenyegetése esetén szoros együttműködést alakítunk ki a vállalat jogászával. Mindenkor szem előtt tartjuk a kommunikáció jogi következményekkel való összeegyeztetését.