Covid19 vagy COVID-19: hogyan írjuk helyesen?

Számos formában találkozhatunk az új koronavírus megnevezésével, hiszen a vírus magyar nyelven használt neve és annak helyesírása nem egységes..Bejegyzésünkben a különböző helyesírási változatokról esik szó. Találkozunk az új ...

Válságálló vállalati kultúra a koronavírus árnyékában

Gondom van a válságállósággal, mint kifejezéssel – kezdte Dr. Füredi Júlia a válságálló vállalati kultúráról szóló előadását a 28. Kríziskommunikáció Meetupon. Juli saját magát hivatásos forradalmárban tartja. Közel három ...

személyes márka építés fotóriporter

Személyes márka építés koronavírus idején

Tudod, hogy futott be a világhírű fotós Robert Capa? – kérdezi teljesen váratlanul Völgyi Attila, beszélgetésünk 59. percében. Völgyi Attila fotóriporterrel a személyes márka építésről 2020 februárjában beszélgettem egy készülő ...

home office

Mediapiac -interjú a home office-ról

Március közepén robbant be a karantén office a magyar munkahelyek egy részébe. A Médiapiac.com újságírója, Hegyi Henrietta kommunikációs szakmában dolgozó szakembereket kérdezett meg arról a home office indulását követően, hogyan ...

pannon filharmonikusok kommunikáció

Látványos külső kommunikáció helyett emberi gesztusok

Eredetileg a Babaútlevéllel kapcsolatosan kértem beszélgetést Graf Orsolyától, a Pannon Filharmonikusok marketing és kommunikációs vezetőjétől. Ezzel a külső kommunikációs kampánnyal 2019 decemberében az MPRSZ Sándor Imre – díját ...

kríziskommunikációs app

Kríziskommunikációs app a belső kommunikációért

A Blue Colibri fejlesztőjének van egy ingyenes felajánlása, a Blue Colibri App Smart verziójára vonatkozóan. Minden cégnek a koronavírus járvány időszakára ingyenes hozzáférést biztosítanak a Blue Colibri Smart kríziskommunikációs app ...

pulse cx-ray

Digitális hangulat-barométert ajánl fel ingyenesen az CX-Ray

A hálózatkutatással, munkavállalói elégedettség felméréssel és 360 fokos kompetencia felméréssel foglalkozó magyar startup, az CX-Ray 2014 óta foglalkozik szervezetdiagnosztikai felmérésekkel. Most ingyenesen hozzáférhető Pulse ...

kríziskommunikációs ajánlás

Kríziskommunikációs ajánlás szervezeteknek

Kríziskommunikációs ajánlást dolgozott ki a Magyar PR Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Szakmai ajánlás A koronavírussal kapcsolatos válságkommunikációs és krízismenedzsment-tevékenységre címmel az MPRSZ honlapjáról mindenki ...

pandémiás terv útmutató

Pandémiás terv útmutató

A pandémiás terv útmutató című cikkben lévő információk azoknak segítség, akik még nem készítettek pandémiás tervet. A cikk a  2008-ban készített Útmutató pandémiás terv és kríziskommunikációs terv készítéséhez intézmények, gazdasági ...

rendezvény törlés

Rendezvény törlés koronavírus járvány miatt

Hiába a rengeteg befektetett munka, van, amikor rendezvény törlés szükségessé válik. Ezekben a napokban, amikor hazánkban is napról napra nő a koronavírus miatti fenyegetettség, át kell gondoljuk, vajon tényleg érdemes megtartani a ...