sajtóközlemény

Sajtóközlemény a hiteles tájékoztatásban

A sajtóközlemény, sajtókapcsolatok témája kapcsán az első fontos gondolat, hogy a hiteles információk iránti igény alapvető. Hitelesen tájékoztatni azonban nem is olyan könnyű, mint gondolnánk. Rengeteg előkészítés és komoly ...

Kríziskommunikáció Meetup XVI. est

XVI. Kríziskommunikáció Meetup: Pánik

A Kríziskommunikáció Meetup csoport hagyományainak megfelelően ismét több nézőpontból jártunk körül egy kríziskommunikációs témát. A 16. est témája a pánik, minden veszélyhelyzeti kommunikáció során figyelembe veendő szempont és ...

kommunikációs krízishelyzet

Kommunikációs krízishelyzet: hogyan készülhetsz fel?

A Felkészülés krízishelyzetre című blogcikkben a kommunikációs krízishelyzetre való felkészüléshez gyűjtöttünk össze szempontokat. A segédlet azonnal alkalmazható ellenőrző kérdéssora rávilágít a kritikus, fejlesztendő pontokra is. ...

kommunikációs válságterv

Válságterv és kommunikációs válságterv

Mit jelent a válságterv és a válságkommunikációs terv? Bár néha a két kifejezést összemossák, nagyon fontos, hogy megkülönböztessük a válságterv (crisis plan) és a válságkommunikációs terv (crisis communication plan) fogalmát. Egy -egy ...

Rágalmazás

A rágalmazó blogoldalak

A rágalmazó blogoldalakra nincsen jó szakkifejezés, pedig léteznek, rombolnak, bántanak. A valóságban nem blogok, hanem blognak álcázott weboldalak, melyek egy személynek vagy cégnek szándékosan rossz hírét keltik. Nem keverendők össze ...

Ügyfélpanasz: Miért vegyed komolyan?

Hányszor elhangzik, amikor egy aprócska ügyfélpanasz reklamációs krízissé eszkalálódik: ha nem teszik ezt és azt, a médiához fordulok… Aztán az esetek döntő többségében a „most azonnal hívom XY szerkesztőséget” típusú ...

Kríziskommunikáció fogalma: impair katasztrófa

Requiem a vörösiszap nyomokért

6 évvel ezelőtt, 2010. október 4-én 12.10 és 12.25 között, a MAL Zrt. vörösiszap tároló X.kazettájának észak-nyugati gátja átszakadt. A vörösiszap katasztrófa máig Magyarország egyik legnagyobb ipari katasztrófája, egyben vállalati ...

Letölthető kríziskommunikációs kutatási anyag

A Vállalati Kríziskommunikációs Kutatás belső műhelymunkában valósítottuk meg. Olyan magyar cégek vezetőit kerestünk meg a kutatásra szóló felhívással, ahol feltételeztük az érintettséget.

Műhelyfoglalkozás a vagyonosodásról

A Direkt36, a Transparency International, a K-Monitor és a 444.hu az InterNews Alapítvány segítségével az állami és országgyűlési tisztségviselők vagyonosodásának ellenőrzésére hivatott vagyonnyilatkozati rendszer átláthatóságáért ...

Kimaxolni a vagyonnyilatkozatokat

A Direkt36, a Transparency International, a K-Monitor és a 444.hu az InterNews Alapítvány segítségével az állami és országgyűlési tisztségviselők vagyonosodásának ellenőrzésére hivatott vagyonnyilatkozati rendszer átláthatóságáért ...