Shane Tusup levél

Shane tusup levelét megírta

Végigélni egy kapcsolat minden mozzanatát a nagy nyilvánosság előtt: átlagemberként nem is gondolunk bele, mennyire fárasztó lehet. A nyilvánosság ugyanis hat a kapcsolatra, és ez alól nagyon nehéz kivonni magát egy-egy ismert párnak. ...

Ügyfélpanasz 2.0 ekönyv lelőhelyek

Íme az ekönyv lelőhelyek listája! Sokan érdeklődtetek, hol tudjátok bankkártya vagy hitelkártya segítségével, online fizetéssel megvásárolni a Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0 című könyvet. A weboldalon csak banki átutalásos ...

panaszkezelési aranyszabály

7 panaszkezelési aranyszabály

Bármikor érkezhet vevői panasz, így a fogadására érdemes felkészülni. Hiába követsz el mindent, hiába kommunikálsz kristálytisztán és jól érthetően, akadni fog olyan vevő, akinek nem kielégítő, nem elégséges a tájékoztatás, csalódás ...

A fegyver neve: troll

A fegyver neve: troll. Miért nem érdemes (vagy esetleg mégis?) trollokat rászabadítani vetélytársaink FB-oldalára? Bár a trollok kifejezés szembetötlő a címben, az előadás csak részben érintette a troll témát, sokkal inkább a ...

Kríziskommunikációs gyorstalpaló a Startup Safary-n

Az UP Center (kedvenc co-working irodám) meghívására tarthattam előadást 2018. április 19-én a Stratup Safary első napján. A 30 perces blokkot a startupokat érintő leggyakoribb kríziskommunikációs helyzetek bemutatásával indítottuk. ...

Ügyfélszolgálati krízis után lett biztonságos

Egyik kedvenc kríziskommunikációs esetpéldám az 2011-es #ransackgate hastaggel elhíresült ügy. Azért szeretem, mert világosan megmutatja, hogy a legmélyebb kommunikációs csődből is ki tud egy cég mászni, és a krízishelyzetet képes a ...

Visszavágás a trollnak

Iskra népszerű plus size fehérneműmodell, aki nem rejtegeti bájait Instagram profilján és fotózásokon sem. Egy tavalyi nyaralós fotójával kapcsolatos az alábbi történet, mely jól példázza, hogy a trollokat nemcsak azzal lehet ...

vevővélemények

A vevővélemények megbízhatatlanok, de befolyásolnak

Vevővélemények mindig is voltak. Olyan jelentőségük lett a vásárlási folyamatban az utóbbi években, ami soha nem volt. Az ügyfélpanaszok témakörében az amerikai kutatások 2010 óta követik nyomon rendszeres internethasználók közösségi ...

A hárító mindig talál kifogást

A hárító, a sértődékeny és a sablonos: néhány alapvető hibás reagálás, ha ügyfélpanaszt kell kezelnünk. A minisorozat második részében az elhárítót ismerhetjük meg. Az elhárító bármit képes bevetni, hogy háríthassa a felelősséget. ...

A sértődékeny csípőből tüzel

A sértődékeny, a sablonos és a hárító. Hogyan viszonyulunk az ügyfélreklamációkhoz?  Bár nagyon sokféle hozzáállásra láttam példát, alapvetően néhány  hibás reagálásra szűkíthető le a honi paletta. A minisorozat első részében a ...