A első magyar PR Trendriport 2021 kiadvány célja, hogy definiálja a Public Relations és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, megállapításait. A járványhelyzet miatt az elmúlt időszak sokszor volt nehézségekkel teli. A fizikai elszigeteltséget áthidalva a szakmát összefogó, egy platformra hozó kiadvány jött létre, amelyben a szektor kiválóságai és fiatal tehetségei osztják meg gondolataikat az adott részterületről.

Az első hazai PR Trendriport elkészültét 19 társszerkesztő segítette Román Balázs főszerkesztő és Bánhegyi Zsófia MPRSZ alelnök irányításával. A hazai kommunikációs szakma összefogásaként és több hónapig tartó közös munkájából született. Közel 100 szakértő szólal meg benne a szektor különböző területeiről, megrendelői, ügynökségi oldalról és kapcsolódó területek részéről. A 19 egymásra épülő tartalmi fejezetet társszerkesztők, a szakma neves szakértői állították össze társadalmi munkában. A 150 oldalas áttekintés tartalmi íve lefedi a PR összes területét és fejlődési irányait is. Olyan új területeket is érintve, mint a digitális kommunikáció, az employer branding, a kríziskommunikáció, a személyes márkaépítés vagy a service design.

A 19 társszerkesztő: Balaton Anita (FleismanHILLARD Café), Balatoni Zsófia (Uniomedia), Hampuk Richárd ( Red Lemon), Kádár Balázs (Bindermann), Káli György (Humanize), Kincses Péter (Double Decker Communications), Mamusits Péter (Lounge Communication), Nagy Andrea (Positive Adamsky), dr. Pintér Dániel Gergő (Biotech USA), Polgár Péter (Brightly),  Németh-Simkó Judit( Deepinsight), Szőke Ágnes (Opencom), Sztaniszlav András (White Elephant Digital), Tóth Szilvia (Salt Communications), Trunk Tamás (influenszer), Varga Zita Hella (Salt Communications), Vas Dóra (MatrixPR),
Zámbó Anna (Republic PR).

A kiadvány ingyenesen letölthető a prtrendriport.hu weboldalról.

0
Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

17 − tizenhárom =