A Krízistérkép 2019-es kiadványa is bekerült a Kreatív magazin 2020. május-júniusi lapszámába. Győri Zsófia nagyívű elemzésében ismerhetik meg a kommunikációs és reklámszakma meghatározó lapjának olvasói az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának éves kiadványát.

A 2020. május-júniusi lapszámban kiemelt helyet kaptak az új koronavírus világjárvány nyomán kialakult reklám, és kommunikációs szakmák változásairól, az aktuális helyzetről. Vass Dávid (Mito) írt egy nagyon alapos kalauzt a filmprodukció lehetőségeiről víruspara idején, pontokba szedve a lehetőségeket, videós esetpéldákkal kiegészítve.

A Kreatív két virtuális karanténrendezvényéről is olvasható beszámoló. A belső kommunikációról a MOL, a Magyar Telekom, a SPAR és a CIB Bank képviselői beszéltek. A termékárazás- és kommunikációs hangvétel irányairól a Vylyan, a CIB Bank, az Extreme Digital és az eMag, a Szállás.hu, a hazai Renault és a Müpa szakemberei mondták el meglátásaikat. Sólyom Balázs azt elemzi, a tavaszi digitális kényszerátállások tartósak lesznek-e, ledőltek-e a Magyarországon aktív vállalkozásoknál is falak. A témáról Kiss Bernadett (Neticle), Ács Tamás (K&H Csoport) és Erős Attila (IPG Mediabrands) is megosztják a meglátásaikat.

Gazdagon illusztrált gyűjtésben foglalja össze Győri Zsófia az MPRSZ 2019-es kommunikációs krízistérképét. Az elemzésben A cikk bevezetőjében ezt írja a szerző:

Némileg faramuci helyzet, hogy az MPRSZ rendes, előző évre visszatekintő krízistérképe éppen egy világméretű, és vélhetően sok mindent alapjaiban megváltoztató krízis kellős közepén készült el. Ebben a helyzetben azonban talán még egy kicsit izgalmasabb felidézni, hogy közvetlenül a korona előtt mely esetek kívánták meg leginkább a válságkommunikációt, és ezeket miként kezelték a cégek.

A járványhelyzethez és a home office-hoz igazítottan online jelent meg a kreatív magazin május-júniusi lapszáma. A lapot ingyenesen, egy rövid regisztrációt követően lehet letölteni a kreativonline.hu -ról. A cikkben található képek is a magazinból  vannak.