Influencerekről szólt a 22. Kríziskommunikáció meetup

Pazar estet élvezhettek azok, akik eljöttek a 22. találkozóra. A 2018. évi évzáró találkozón, 2018 november 27-én az influencer marketinggel kapcsolatosan hallgattunk meg érdekes előadásokat és beszélgetünk az infencer kiválasztás nehézségeiről. Előadóink az Influencer -esten Termékreklámozó, influencer, márkanagykövet (Pécsi Ferenc, head of content, ContentPlus) Magánéleti konfliktusok és a személyes márka (Szabóné Princz Katalin, alternatív vitarendező,Continue reading

Mi a Kríziskommunikáció Meetup?

Mi a meetup? A meetup rendszeres, személyes találkozó, gyakran korábban ismeretlen emberek között, akik közös érdeklődéssel, szakmával, érdekekkel rendelkeznek. A Meetup-mozgalom kialakulása a Word Trade Center elleni 2001. szeptember 11-i terrortámadáshoz köthető. Ekkor döntött úgy a Meetup.com társalapítója, Scott Heiferman, hogy segít New York lakóinak a találkozóik megszervezésében. A meetup-ok széles spektrumon mozognak. Vannak olyanContinue reading

Hazudj, ha tudsz! A XX. est összefoglalója

Hazugság, megtévesztés, csúsztatás. Etika, etikus magatartás krízishelyzetben. Remek előadások, megosztó témák. Immár 20. estünkön beszélgettünk a kríziskommunikáció aktuális kérdéseiről. A hazugság általános megítélése negatív. Valahogy mindig valamilyen ártalmas, bántó, felháborító érzés kapcsolódik ehhez a fogalomhoz. Ha valaki hazudik, az rosszat tesz. A hazugságkutatók jórészt egyetértenek abban, hogy hazugságról akkor beszélhetünk, ha a hazugnak szándékában állContinue reading