Ha most erre az oldalra rátalált, talán olyan válsághelyzet alakult ki a cégében, amelynek valamilyen kellemetlen, váratlan kommunikációs vonatkozása van.

Megszólaljon?
Várjon pár napot?
Hezitál, hogy most tényleg bajban van?
Bele akarják a cégét rántani valamibe?
Esetleg személyében támadják?

Rengeteg kérdés merülhet fel, és jó lenne kicsit távolabb lépni és gondolkodni, miközben pont erre nincs idő, mert őrült sebességgel telnek az órák: mindenki információra vár, vagy arra, hogy Ön döntsön: mit és hogyan kommunikáljon a cég.

Jó helyen van. Működő kríziskommunikációs megoldásokat dolgozok ki, amelyekkel meg tudja védeni a cégét. Olyan vállalatvezetők, ügyvezető igazgatók, kommunikációs szakemberek hívnak konzultációra, akik krízishelyzetben is magabiztos kommunikációt követnének.

Nagy időnyomásban is kidolgozható és végigvihető hiteles kommunikáció, amivel minimalizálható a reputációs és üzleti veszteség.

Van, amikor nagyon korlátozott lehetőségek vannak, csekély szabadságfokkal, van, amikor több út is választható. A konzultáció két órás időtartamú. Találkozhatunk négyszemközt, ügyvéd, cégjogász jelenlétében, vagy akár a teljes felsővezetői team bevonásával. Helyzettől függetlenül mindig a megoldásra koncentrálunk.

Mit kockáztat? Semmit. A kríziskommunikációs konzultáció előtt titoktartásit írok alá, és még az iparág megnevezése nélkül sem posztolom ki a LinkedIn profilomra, miről beszélgettünk. Közös selfie sem lesz.

Mit nyer? Láthatja kívülről a helyzetet és bemutatok olyan szempontokat, amitől valóban teljessé válik a kép. Elmondom, mi fog egy napon, egy héten, vagy egy hónapon belül történni, így felkészülhet az esetleges következményekre. Ha nem tud dönteni, a lehetséges útvonalak feltérképezése nagy előrelépés. Ha már döntött, kap tippeket arra, hogyan szilárdíthatja meg a választott stratégiát.

Hogy miért vagyok ennyire biztos a nyereség-oldalban? Az elmúlt 12 évben számos vállalati válságot kommunikáltam. Tudom, hogy milyen őrült nehéz jó és gyors döntéseket hozni időnyomásban. Pont, ahogy most Önnek. Írjon, vagy hívjon és beszéljünk, mi az a kommunikációs válsághelyzet, ami megoldásra vár! Üdvözlettel, Vas Dóra