Visszavágás a trollnak

Iskra népszerű plus size fehérneműmodell, aki nem rejtegeti bájait Instagram profilján és fotózásokon sem. Egy tavalyi nyaralós fotójával kapcsolatos az alábbi történet, mely jól példázza, hogy a trollokat nemcsak azzal lehet ...

vevővélemények

A vevővélemények megbízhatatlanok, de befolyásolnak

Vevővélemények mindig is voltak. Olyan jelentőségük lett a vásárlási folyamatban az utóbbi években, ami soha nem volt. Az ügyfélpanaszok témakörében az amerikai kutatások 2010 óta követik nyomon rendszeres internethasználók közösségi ...

A hárító mindig talál kifogást

A hárító, a sértődékeny és a sablonos: néhány alapvető hibás reagálás, ha ügyfélpanaszt kell kezelnünk. A minisorozat második részében az elhárítót ismerhetjük meg. Az elhárító bármit képes bevetni, hogy háríthassa a felelősséget. ...

A sértődékeny csípőből tüzel

A sértődékeny, a sablonos és a hárító. Hogyan viszonyulunk az ügyfélreklamációkhoz?  Bár nagyon sokféle hozzáállásra láttam példát, alapvetően néhány  hibás reagálásra szűkíthető le a honi paletta. A minisorozat első részében a ...

Márkák a közösségi médiában: az ügyfélszolgálat szabálya

Még is vannak cégek, akik tépelődnek, vajon érdemes-e a hagyományos kommunikációs csatornák mellett (pl. call center, TV-reklámok) a közösségi médián keresztül is kapcsolatot tartani az ügyfeleikkel, meglévő és potenciális ...

Online veszteségkommunikáció

A veszteségkommunikáció kifejezéssel Zelena András írásaiban találkoztam először. A veszteségélmény megosztása sokaknak segít a veszteség feldolgozásában. A veszteségkommunikáció azt jelenti, hogy hogyan közöljük a minket ért ...

Online kihívások a kríziskommunikációban

A kríziskommunikáció a vállalati kommunikáción belül egy viszonylag új kommunikációs szakterület. A cikkben áttekintem az online hatását a kríziskommunikációra. A kríziskommunikáció kezdetei A kríziskommunikáció első művelője egy ...

Ügyfélpanaszok megoldása: csak higgadtan

A megoldhatatlannak tűnő ügyfélpanaszok mintha egyre szaparodnának. Elmérgesedett és érthetetlen ügyfélpanaszokról, indokolatlanul dühös vevői visszajelzésekről számol be a webáruház tulajdonos, a kávézós, a fodrász, a bababoltos is. ...

Rágalmazás megoldása sajtóközleménnyel

Ezt a sajtóközleményt a VI. Kríziskomunikáció Meetup-on elemeztük a résztvevőkkel közösen. 2013.07.29-én adta ki az alábbi Sajtóközleményét a Detki Keksz Kft. A sajóközleménnyel egy felröppent híresztelésből kialakult gyár előtti ...

Reputáció és kríziskommunikáció az Evolution Konferencián

Kríziskommunikációs és a márkáról szóló előadások is elhangzanak a 2018-as Evolution Konferencián, melynek idei mottója Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet! A tavaszi konferenciaszezont indító kétnapos budapesti ...