A BKK kríziskommunikációs stratégiája az e-jegy botrány kezdetén

A kríziskommunikációs helyzeteknél sokkal kisebb a menet közbeni korrigálási lehetőség, ezért sokkal nagyobb tétje van annak, hogy milyen kommunikációs stratégiát választunk a krízis kirobbanásakor.  Egyszerűen azt mutatják az elmúlt ...

Tilos szavak a sajtóközleményekben

Vannak tipikus kifejezések, amelyek egyszerűen kiírthatatlanok a sajtóközleményekből. Most azokról a feltűnően visszatérő szavakról olvashattok, amelyek leírására akkor érzünk leginkább késztetést, ha egy új termékről, vagy új ...

A rossz hírt cipeljük magunkkal

A rossz hírt cipeljük magunkkal

Rossz hír cégükről: ez, amit mindenképpen szeretnénk elkerülni.  A rossz hírek válsághelyzetet eredményezhetnek. Ezek a válsághelyzetek egyediek és megismételhetetlenek, ezért nehéz egy örökké érvényes receptet összeállítani a sikeres ...

Jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje néhány nagyon fontos szempontra hívja fel a figyelmet. A közlemény szerkesztése során ugyanis számos szabályt kell betartani. A pr – szakemberek gyakran foglalkoznak sajtóközlemény-írással, a ...

kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció a public relations speciális területe. Célja, hogy óvja és védje egy magánszemély, egy vállalat, vagy egy szervezet hírnevét (reputációját), amelyet nyilvános támadás veszélyeztet. A támadás alapja lehet vizsgálat, ...

sajtóközlemény kiadása

Sajtóközlemény kiadása mikor szükséges?

A sajtóközlemény kiadása sok kommunikációs szakembernek mindennapi rutinfeladat, sok kollégának pedig ritka feladat a készítése. A sajtóközlemény az egyik legismertebb és leggyakrabban használt public relations-műfaj, mely immár 10 ...

sajtóközlemény

Sajtóközlemény a hiteles tájékoztatásban

A sajtóközlemény, sajtókapcsolatok témája kapcsán az első fontos gondolat, hogy a hiteles információk iránti igény alapvető. Hitelesen tájékoztatni azonban nem is olyan könnyű, mint gondolnánk. Rengeteg előkészítés és komoly ...

Kríziskommunikáció Meetup XVI. est

XVI. Kríziskommunikáció Meetup: Pánik

A Kríziskommunikáció Meetup csoport hagyományainak megfelelően ismét több nézőpontból jártunk körül egy kríziskommunikációs témát. A 16. est témája a pánik, minden veszélyhelyzeti kommunikáció során figyelembe veendő szempont és ...

kommunikációs krízishelyzet

Kommunikációs krízishelyzet: hogyan készülhetsz fel?

A Felkészülés krízishelyzetre című blogcikkben a kommunikációs krízishelyzetre való felkészüléshez gyűjtöttünk össze szempontokat. A segédlet azonnal alkalmazható ellenőrző kérdéssora rávilágít a kritikus, fejlesztendő pontokra is. ...

kommunikációs válságterv

Válságterv és kommunikációs válságterv

Mit jelent a válságterv és a válságkommunikációs terv? Bár néha a két kifejezést összemossák, nagyon fontos, hogy megkülönböztessük a válságterv (crisis plan) és a válságkommunikációs terv (crisis communication plan) fogalmát. Egy -egy ...