Márkák a közösségi médiában: az ügyfélszolgálat szabálya

Még is vannak cégek, akik tépelődnek, vajon érdemes-e a hagyományos kommunikációs csatornák mellett (pl. call center, TV-reklámok) a közösségi médián keresztül is kapcsolatot tartani az ügyfeleikkel, meglévő és potenciális ...

Online veszteségkommunikáció

A veszteségkommunikáció kifejezéssel Zelena András írásaiban találkoztam először. A veszteségélmény megosztása sokaknak segít a veszteség feldolgozásában. A veszteségkommunikáció azt jelenti, hogy hogyan közöljük a minket ért ...

Online kihívások a kríziskommunikációban

A kríziskommunikáció a vállalati kommunikáción belül egy viszonylag új kommunikációs szakterület. A cikkben áttekintem az online hatását a kríziskommunikációra. A kríziskommunikáció kezdetei A kríziskommunikáció első művelője egy ...

Ügyfélpanaszok megoldása: csak higgadtan

A megoldhatatlannak tűnő ügyfélpanaszok mintha egyre szaparodnának. Elmérgesedett és érthetetlen ügyfélpanaszokról, indokolatlanul dühös vevői visszajelzésekről számol be a webáruház tulajdonos, a kávézós, a fodrász, a bababoltos is. ...

Rágalmazás megoldása sajtóközleménnyel

Ezt a sajtóközleményt a VI. Kríziskomunikáció Meetup-on elemeztük a résztvevőkkel közösen. 2013.07.29-én adta ki az alábbi Sajtóközleményét a Detki Keksz Kft. A sajóközleménnyel egy felröppent híresztelésből kialakult gyár előtti ...

Reputáció és kríziskommunikáció az Evolution Konferencián

Kríziskommunikációs és a márkáról szóló előadások is elhangzanak a 2018-as Evolution Konferencián, melynek idei mottója Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet! A tavaszi konferenciaszezont indító kétnapos budapesti ...

Babos Tímea kifosztott bőröndje

Babos Tímeának köszönhetjük, hogy végre lett gazdája a ferihegyi poggyászmaffiához kapcsolódó lopássorozat ügyének. Eddig mintha csak tolta volna el magától a Budapest Airport a témát: nem övék a folyamat, nem övék a felelősség. A ...

Ne krízishelyzetben kezdjünk sajtólistát építeni

Sajtólista egyszerűen kell. Ez nem kérdés. A tartalommarketing előretörésének hatására egyes cégek kommunikációs osztályai is elkezdtek szerkesztőségként működni: sok vállalatnál éppen tehetséges újságírók támogatásával születnek a ...

Hazugság az ügyfélpanaszokban Vas Dóra

Vas Dóra: Hazugság az ügyfélpanaszokban

Hazugság az ügyfélpanaszokban címmel hangzott el Vas Dóra előadása a XX. Kríziskommunikáció Meetup-esten a panaszkezelés előtt álló kihívásokról. Az ügyfélpanaszok és a hazugság kapcsolatáról is hangzott el előadás a XX. ...

Márkaépítés? Így kerüld el a leggyakoribb pr-bakikat

A márkaépítés az egyik legfontosabb public relations tevékenység. Nemrégiben megkérdezett egy szakmai blog, melyik a legbosszantóbb public relations-hiba, amit elkövethetnek a cégek. Mivel egyetlen hibát lehetetlen kiemelni, három ...