Panaszkezelés továbblendítése személyeskedő ügyfélnél

Az ügyfélszolgálaton bizony történhet úgy is, hogy munkatársaink hibáit, vagy hibáinak sorozatát követően kell valahogy kimozdítani a holtpontról a kommunikációt. Az egyik legnehezebb panaszkezelési szituáció, amikor káromkodva, ...

reszvet gyasz

Hogyan nyilváníts részvétet a közösségi médiában?

A közösségi média alapvetően változtatta meg életünket. Sokkal közvetlenebb, egyben sokszor felszínesebb ajtót tárunk mindennapjainkra. Amikor a Motorhead Lemmy Kilmister temetését élőben közvetítette a Youtube-on, 2016-ban, azzal ...

Munkavállalói ajánlások jelentősége

Az utóbbi években több employer branding projektben vettem részt stratégaként, és konkrét kommunikációs aktivitások létrejöttét is menedzseltem. Néhány tapasztalatomról olvashattok az alábbiakban. Pár éve hiányszakmák sokasága jelent ...

Nassar áldozatairól készített filmet az HBO

A metoo mozgalom adott lökést a Larry Nassar-pernek, mely igazából az áldozatokról szólt. Az olimpiai tornászcsapat és a michigani egyetem sportorvosa által elkövetett szexuális zaklatásokról az HBO készített megrázó dokumentumfilmet. ...

Mi a különbség a #metoo és a #timesup között?

A #metoo egy a közösségi médiában terjedő, a szexuális zaklatásukról beszámoló, egyéni, személyes kiállás hashtagje. Az ennek hatására létrejött  #timesup mögött pedig dollármilliókkal megtámogatott civil kezdeményezés áll, amelynek ...

Vétlen vádak, mint vállalati krízishelyzetek

A vétlen vádak fogalmáról és várható terjedéséről az Evolution konferencián beszélt Vas Dóra. Mik azok a vétlen vádak? Vétlen vádaknak azokat a helyzeteket nevezem, amikor egy cég úgy kerül kommunikációs kényszerhelyzetbebe, hogy a ...

Vendégposzt a trollokról a marketingtitkok.hu blogon

A marketingtitkok.hu blogot Kiss Csaba marketingkommunikációs szakértő, online marketing szakember indította 2016-ban. Csaba 2007 óta foglalkozik nagyvállalati integrált marketingkommunikációval, reklámtervezéssel és online ...

Kríziskommunikáció weboldal feltörés után

Az utóbbi években a weboldal feltörések és vírus fertőzések száma ugrásszerűen megnőtt. Köszönhető ez elsősorban annak, hogy a tartalomkezelő rendszerek, közöttük a WordPress az utóbbi 5 évben rendkívüli népszerűséget ért el. A ...

Adatok, trollok, botrányok a 24. kríziskommunikáció szakmai esten

Adatok, trollok, botrányok címmel kerül megrendezésre  2019. április 9-én a Kríziskommunikáció meetup-sorozat  XXIV. estje. A Görbe Börge Kávézó emeleti rendezvénytermében 18.00-20.00 között várják a szervezők a kríziskommunikáció iránt érdeklődőket.

A krízisek korát éljük?

A krízisek korát éljük? címmel tartott az MPRSZ szakmai estet 2019. március 13-án az UP Centerben. Az eseményen bemutatták a 2018-as Krízistérképet és Ruska Viktória előadását hallgathatták meg a résztvevők. Elsőként az est ...