Nassar áldozatairól készített filmet az HBO

A metoo mozgalom adott lökést a Larry Nassar-pernek, mely igazából az áldozatokról szólt. Az olimpiai tornászcsapat és a michigani egyetem sportorvosa által elkövetett szexuális zaklatásokról az HBO készített megrázó dokumentumfilmet. ...

Vétlen vádak, mint vállalati krízishelyzetek

A vétlen vádak fogalmáról és várható terjedéséről az Evolution konferencián beszélt Vas Dóra. Mik azok a vétlen vádak? Vétlen vádaknak azokat a helyzeteket nevezem, amikor egy cég úgy kerül kommunikációs kényszerhelyzetbebe, hogy a ...

Vendégposzt a trollokról a marketingtitkok.hu blogon

A marketingtitkok.hu blogot Kiss Csaba marketingkommunikációs szakértő, online marketing szakember indította 2016-ban. Csaba 2007 óta foglalkozik nagyvállalati integrált marketingkommunikációval, reklámtervezéssel és online ...

Kríziskommunikáció weboldal feltörés után

Az utóbbi években a weboldal feltörések és vírus fertőzések száma ugrásszerűen megnőtt. Köszönhető ez elsősorban annak, hogy a tartalomkezelő rendszerek, közöttük a WordPress az utóbbi 5 évben rendkívüli népszerűséget ért el. A ...

Adatok, trollok, botrányok a 24. kríziskommunikáció szakmai esten

Adatok, trollok, botrányok címmel kerül megrendezésre  2019. április 9-én a Kríziskommunikáció meetup-sorozat  XXIV. estje. A Görbe Börge Kávézó emeleti rendezvénytermében 18.00-20.00 között várják a szervezők a kríziskommunikáció iránt érdeklődőket.

A krízisek korát éljük?

A krízisek korát éljük? címmel tartott az MPRSZ szakmai estet 2019. március 13-án az UP Centerben. Az eseményen bemutatták a 2018-as Krízistérképet és Ruska Viktória előadását hallgathatták meg a résztvevők. Elsőként az est ...

IT projektek konfliktushelyzetei

Az IT projektek konfliktushelyzetei meetupról

2019. január 29-én immár 23. estjén találkozott a 7. évébe lépő csoportunk. Princz Katalin és Vas Dóra fogadta a Kríziskommunikáció Meetup csoport érkező tagjait. Mindig nagy öröm, amikor ismét találkozunk régen látott csoporttagokkal ...

Miért készült az Ügyfélpanasz 2.0 könyv?

Mindig megdöbbentett, hogy egy banális mindennapos szituációból hogyan és miért juthatunk el a reputáció sérülésével és üzleti veszteséggel járó krízishelyzetig. Az elmérgesedett panaszt követő reputációs kárenyhítés, helyreállítás ...

Belső kommunikáció jelentősége a panaszkezelésben

Nézzük meg, melyek  az iparágtól függetlenül előforduló tipikus helyzetek, amikor a megfelelő belső kommunikáció döntő jelentőségű a panaszkezelés sikeressége szempontjából. Bepanaszolt munkatárs Sokszor egyetlen jogtalannak tűnő, ...

Mindenkiben ott van a troll-faktor

Mi is a troll-faktor? Erről szólt Vas Dóra előadása az idei, 2018-as Media Hungary konferencián, ahol a résztvevők nagyon sok mindent megtudhattak a trollokról, akik a napi hírfolyamból sem hiányozhatnak. Friss hír, hogy a ...