pulse cx-ray

Digitális hangulat-barométert ajánl fel ingyenesen az CX-Ray

A hálózatkutatással, munkavállalói elégedettség felméréssel és 360 fokos kompetencia felméréssel foglalkozó magyar startup, az CX-Ray 2014 óta foglalkozik szervezetdiagnosztikai felmérésekkel. Most ingyenesen hozzáférhető Pulse ...

kríziskommunikációs ajánlás

Kríziskommunikációs ajánlás szervezeteknek

Kríziskommunikációs ajánlást dolgozott ki a Magyar PR Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Szakmai ajánlás A koronavírussal kapcsolatos válságkommunikációs és krízismenedzsment-tevékenységre címmel az MPRSZ honlapjáról mindenki ...

pandémiás terv útmutató

Pandémiás terv útmutató

A pandémiás terv útmutató című cikkben lévő információk azoknak segítség, akik még nem készítettek pandémiás tervet. A cikk a  2008-ban készített Útmutató pandémiás terv és kríziskommunikációs terv készítéséhez intézmények, gazdasági ...

chatbot

Kríziskommunikáció chatbot segítségével

Ingyenesen elérhetővé tette CHEQ nevű belső kommunikációt segítő chatbot-megoldását a Talk-A-Bot a koronavírus járvány terjedésének időszakában. Deliága Ákossal, a cég ügyvezető igazgatójával beszélgettem a lehetőségről. Mivel ...

pandemias terv

Így néz ki egy pandémiás terv

A koronavírus fertőzés terjedése miatt járványveszélyre kell felkészülni? Nézzük, mik azok a kérdések (természetesen ezek iparágtól és a tevékenység jellegétől függően változhatnak), melyeket mindenképpen érdemes megválaszolni a ...

rendezvény törlés

Rendezvény törlés koronavírus járvány miatt

Hiába a rengeteg befektetett munka, van, amikor rendezvény törlés szükségessé válik. Ezekben a napokban, amikor hazánkban is napról napra nő a koronavírus miatti fenyegetettség, át kell gondoljuk, vajon tényleg érdemes megtartani a ...

koronavirus

Koronavírus felkészültség belső kommunikációs ellenőrző lista

A koronavírus (COVID-19) tközel egy hónapja a hírek középpontjába került. A vírus terjedésével az érintett országokra gyakorolt hatására egyelőre csak becslések vannak. Az talán szinte már biztos, hogy 2020 kríziskommunikációs ...

Álhírek és deepfake

Álhírek és deepfake jelensége, mint a 2020-as év egyik legfontosabb technológiai kihívásairól volt szó a 27. Kríziskommunikáció meetup est első felében. Krekó Péter, ügyvezető igazgató, Szicherle Patrik elemző, a Political Capital Kft. ...

Negatív pr kezelése

A negatív pr fájdalmas. Nehéz előre jelezni és még nehezebb megfelelően kezelni a helyzetet, ha felbukkan egy negatív hír a vállalkozásunkról. Akár minden előzmény nélkül érkezhet egy riasztás egy friss cikkről, vagy jöhet egy ...

A public relations fogalma

A public relations fogalma nagyon fontos átalakuláson ment keresztül az elmúlt időben. Szakmabeliként és érdeklődőként is érdekes nyomon követni a public relations jelentésénekváltozását. A public relations a hírnév menedzselése A pr ...