Rágalmazás

A rágalmazó blogoldalak

A rágalmazó blogoldalakra nincsen jó szakkifejezés, pedig léteznek, rombolnak, bántanak. A valóságban nem blogok, hanem blognak álcázott weboldalak, melyek egy személynek vagy cégnek szándékosan rossz hírét keltik. Nem keverendők össze ...

Ügyfélpanasz: Miért vegyed komolyan?

Hányszor elhangzik, amikor egy aprócska ügyfélpanasz reklamációs krízissé eszkalálódik: ha nem teszik ezt és azt, a médiához fordulok… Aztán az esetek döntő többségében a „most azonnal hívom XY szerkesztőséget” típusú ...

Kríziskommunikáció fogalma: impair katasztrófa

Requiem a vörösiszap nyomokért

6 évvel ezelőtt, 2010. október 4-én 12.10 és 12.25 között, a MAL Zrt. vörösiszap tároló X.kazettájának észak-nyugati gátja átszakadt. A vörösiszap katasztrófa máig Magyarország egyik legnagyobb ipari katasztrófája, egyben vállalati ...

Letölthető kríziskommunikációs kutatási anyag

A Vállalati Kríziskommunikációs Kutatás belső műhelymunkában valósítottuk meg. Olyan magyar cégek vezetőit kerestünk meg a kutatásra szóló felhívással, ahol feltételeztük az érintettséget.

Műhelyfoglalkozás a vagyonosodásról

A Direkt36, a Transparency International, a K-Monitor és a 444.hu az InterNews Alapítvány segítségével az állami és országgyűlési tisztségviselők vagyonosodásának ellenőrzésére hivatott vagyonnyilatkozati rendszer átláthatóságáért ...

Kimaxolni a vagyonnyilatkozatokat

A Direkt36, a Transparency International, a K-Monitor és a 444.hu az InterNews Alapítvány segítségével az állami és országgyűlési tisztségviselők vagyonosodásának ellenőrzésére hivatott vagyonnyilatkozati rendszer átláthatóságáért ...

Az első hír mindent visz?

Az első csókra emlékszünk. Minden további csókot ehhez mérünk, ehhez viszonyítunk. Így van ez az első hírrel is. Amit először hallunk valamiről, azt bizony elhisszük. Így történt ez Berki bokájánál is. Az információk tömegéből az a ...

válságkommunikáció

Hogyan készítsünk válságkommunikációs tervet?

Ha voltunk már abban a helyzetben, hogy derült égből villámcsapásként kellett lekommunikálni egy kellemetlen helyzetet, amelynek során ráadásul átéltük, hogy feleslegesen sérült a vállalatunk reputációja, nem fogunk kételkedni többet a terv szükségességében.

A Kríziskommunikációs meetupról írt a PR Herald

A Kríziskommunikáció Meetup-sorozat kapcsán Vas Dórával, a meetup alapítójával készített  interjút Varga Mihály, a PR Herald főszerkesztője. Több mint három évvel ezelőtt indította útjára Vas Dóra kommunikációs szakember a ...

Reputációs kockázatok és a well -being összefüggései

Reputációs kockázatok és a well -being összefüggései címmel cégünk képviseletében Vas Dóra kommunikációs szaktanácsadó tartott előadást 2016. május 5-én, az első magyarországi well-being konferencián a Kopaszi-gáton. Előadásában Dóra a ...