Warren Buffet a reputáció természetéről

A reutáció természetéről következik egy idézet, Warren Buffettől. “20 évig tart, hogy felépítsd a jóhíredet és 5 perc alatt lerombolhatod. Ha ezt megérted, máshogyan fogsz csinálni dolgokat. “ Buffet a világ egik ...

Hisztéria Krízis Klub szeptemberben

Az immár hagyományos Hisztéria Klubbal indítja az őszt a PR Szövetség. A Hisztéria Klub a Magyar PR Szövetség kríziskommunikációs tagozatának időszakos rendezvénye. Az estek sajátossága, hogy egy-egy, éppen aktuális témáról szólnak, és ...

OHB arculati kézikönyv Lacfi Ági

Az OHB arculati kézikönyvéről Lacfi Ágival

Találkoztál már zsíros hajú, gyűrött ingű  vagy erős emberszagú ügyintézővel? Ugye, ugye. Hazánkban, ahol egy flip-flop pacskerban is tolják a bizniszt, van mit fejleszteni az üzleti megjelenésen. Éppen ezért imádok minden ...

Mikor tiltsunk le interjút?

Ez egy nagyon egyszerű kérdés. A rövid válasz: SOHA. A posztból kiderül, hogy miért. Nem ültem Szabó Kimmel Tamás és Lakner Dávid mellett, amikor a Magyar Nemzet Kultúrgrund rovatának készített interjú kapcsán találkoztak (Színészként ...

Hogyan reagált a spanyol közösségi média a barcelonai terrortámadásra?

 1. Cicás képek megosztása Az információk terjedésének megakadályozása, ezáltal a rendőrség munkájának megkönnyítése, illetve az áldozatok, sérültek személyiségi jogaira való figyelemfelhívás egyaránt megokolja, hogy spanyol ...

A BKK kríziskommunikációs stratégiája az e-jegy botrány kezdetén

A kríziskommunikációs helyzeteknél sokkal kisebb a menet közbeni korrigálási lehetőség, ezért sokkal nagyobb tétje van annak, hogy milyen kommunikációs stratégiát választunk a krízis kirobbanásakor.  Egyszerűen azt mutatják az elmúlt ...

Tilos szavak a sajtóközleményekben

Vannak tipikus kifejezések, amelyek egyszerűen kiírthatatlanok a sajtóközleményekből. Most azokról a feltűnően visszatérő szavakról olvashattok, amelyek leírására akkor érzünk leginkább késztetést, ha egy új termékről, vagy új ...

A rossz hírt cipeljük magunkkal

A rossz hírt cipeljük magunkkal

Rossz hír cégükről: ez, amit mindenképpen szeretnénk elkerülni.  A rossz hírek válsághelyzetet eredményezhetnek. Ezek a válsághelyzetek egyediek és megismételhetetlenek, ezért nehéz egy örökké érvényes receptet összeállítani a sikeres ...

Jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje néhány nagyon fontos szempontra hívja fel a figyelmet. A közlemény szerkesztése során ugyanis számos szabályt kell betartani. A pr – szakemberek gyakran foglalkoznak sajtóközlemény-írással, a ...

kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció a public relations speciális területe. Célja, hogy óvja és védje egy magánszemély, egy vállalat, vagy egy szervezet hírnevét (reputációját), amelyet nyilvános támadás veszélyeztet. A támadás alapja lehet vizsgálat, ...