Public relations témához kapcsolódó cikkek, hírek, esettanulmányok találhatók ebben a kategóriában.

Újdonságokért iratkozz fel a hírlevélre!

PR Trendriport a világjárvány hatásairól

A első magyar PR Trendriport 2021 kiadvány célja, hogy definiálja a Public Relations és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, megállapításait. A járványhelyzet miatt az elmúlt időszak sokszor volt nehézségekkel teli. ...

Alkalmassági tesztekről készült ajánlás

A pandémia hatására a jelenlétre épülő kiválasztási formák a magyar kommunikációs szakmában is átalakultak, a személyes interjúztatás helyett előtérbe kerültek az online kiválasztási formák. A megváltozott körülmények között még ...

Krízistérkép elemzés a Kreatív magazin júniusi lapszámában

A Krízistérkép 2019-es kiadványa is bekerült a Kreatív magazin 2020. május-júniusi lapszámába. Győri Zsófia nagyívű elemzésében ismerhetik meg a kommunikációs és reklámszakma meghatározó lapjának olvasói az MPRSZ kríziskommunikációs ...

kríziskommunikációs ajánlás

Kríziskommunikációs ajánlás szervezeteknek

Kríziskommunikációs ajánlást dolgozott ki a Magyar PR Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Szakmai ajánlás A koronavírussal kapcsolatos válságkommunikációs és krízismenedzsment-tevékenységre címmel az MPRSZ honlapjáról mindenki ...

Negatív pr kezelése

A negatív pr fájdalmas. Nehéz előre jelezni és még nehezebb megfelelően kezelni a helyzetet, ha felbukkan egy negatív hír a vállalkozásunkról. Akár minden előzmény nélkül érkezhet egy riasztás egy friss cikkről, vagy jöhet egy ...

A public relations fogalma

A public relations fogalma nagyon fontos átalakuláson ment keresztül az elmúlt időben. Szakmabeliként és érdeklődőként is érdekes nyomon követni a public relations jelentésénekváltozását. A public relations a hírnév menedzselése A pr ...

Vétlen vádak, mint vállalati krízishelyzetek

A vétlen vádak fogalmáról és várható terjedéséről az Evolution konferencián beszélt Vas Dóra. Mik azok a vétlen vádak? Vétlen vádaknak azokat a helyzeteket nevezem, amikor egy cég úgy kerül kommunikációs kényszerhelyzetbebe, hogy a ...

Shane Tusup levél

Shane tusup levelét megírta

Végigélni egy kapcsolat minden mozzanatát a nagy nyilvánosság előtt: átlagemberként nem is gondolunk bele, mennyire fárasztó lehet. A nyilvánosság ugyanis hat a kapcsolatra, és ez alól nagyon nehéz kivonni magát egy-egy ismert párnak. ...

Márkák a közösségi médiában: az ügyfélszolgálat szabálya

Még is vannak cégek, akik tépelődnek, vajon érdemes-e a hagyományos kommunikációs csatornák mellett (pl. call center, TV-reklámok) a közösségi médián keresztül is kapcsolatot tartani az ügyfeleikkel, meglévő és potenciális ...

Ne krízishelyzetben kezdjünk sajtólistát építeni

Sajtólista egyszerűen kell. Ez nem kérdés. A tartalommarketing előretörésének hatására egyes cégek kommunikációs osztályai is elkezdtek szerkesztőségként működni: sok vállalatnál éppen tehetséges újságírók támogatásával születnek a ...