Public relations témához kapcsolódó cikkek, hírek, esettanulmányok találhatók ebben a kategóriában.

Újdonságokért iratkozz fel a hírlevélre!

Krízistérkép elemzés a Kreatív magazin júniusi lapszámában

A Krízistérkép 2019-es kiadványa is bekerült a Kreatív magazin 2020. május-júniusi lapszámába. Győri Zsófia nagyívű elemzésében ismerhetik meg a kommunikációs és reklámszakma meghatározó lapjának olvasói az MPRSZ kríziskommunikációs ...

kríziskommunikációs ajánlás

Kríziskommunikációs ajánlás szervezeteknek

Kríziskommunikációs ajánlást dolgozott ki a Magyar PR Szövetség Kríziskommunikációs Tagozata. Szakmai ajánlás A koronavírussal kapcsolatos válságkommunikációs és krízismenedzsment-tevékenységre címmel az MPRSZ honlapjáról mindenki ...

Negatív pr kezelése

A negatív pr fájdalmas. Nehéz előre jelezni és még nehezebb megfelelően kezelni a helyzetet, ha felbukkan egy negatív hír a vállalkozásunkról. Akár minden előzmény nélkül érkezhet egy riasztás egy friss cikkről, vagy jöhet egy ...

A public relations fogalma

A public relations fogalma nagyon fontos átalakuláson ment keresztül az elmúlt időben. Szakmabeliként és érdeklődőként is érdekes nyomon követni a public relations jelentésénekváltozását. A public relations a hírnév menedzselése A pr ...

Vétlen vádak, mint vállalati krízishelyzetek

A vétlen vádak fogalmáról és várható terjedéséről az Evolution konferencián beszélt Vas Dóra. Mik azok a vétlen vádak? Vétlen vádaknak azokat a helyzeteket nevezem, amikor egy cég úgy kerül kommunikációs kényszerhelyzetbebe, hogy a ...

Shane Tusup levél

Shane tusup levelét megírta

Végigélni egy kapcsolat minden mozzanatát a nagy nyilvánosság előtt: átlagemberként nem is gondolunk bele, mennyire fárasztó lehet. A nyilvánosság ugyanis hat a kapcsolatra, és ez alól nagyon nehéz kivonni magát egy-egy ismert párnak. ...

Márkák a közösségi médiában: az ügyfélszolgálat szabálya

Még is vannak cégek, akik tépelődnek, vajon érdemes-e a hagyományos kommunikációs csatornák mellett (pl. call center, TV-reklámok) a közösségi médián keresztül is kapcsolatot tartani az ügyfeleikkel, meglévő és potenciális ...

Ne krízishelyzetben kezdjünk sajtólistát építeni

Sajtólista egyszerűen kell. Ez nem kérdés. A tartalommarketing előretörésének hatására egyes cégek kommunikációs osztályai is elkezdtek szerkesztőségként működni: sok vállalatnál éppen tehetséges újságírók támogatásával születnek a ...

Márkaépítés? Így kerüld el a leggyakoribb pr-bakikat

A márkaépítés az egyik legfontosabb public relations tevékenység. Nemrégiben megkérdezett egy szakmai blog, melyik a legbosszantóbb public relations-hiba, amit elkövethetnek a cégek. Mivel egyetlen hibát lehetetlen kiemelni, három ...

Warren Buffet a reputáció természetéről

A reutáció természetéről következik egy idézet, Warren Buffettől. “20 évig tart, hogy felépítsd a jóhíredet és 5 perc alatt lerombolhatod. Ha ezt megérted, máshogyan fogsz csinálni dolgokat. “ Buffet a világ egik ...