Babos Tímeának köszönhetjük, hogy végre lett gazdája a ferihegyi poggyászmaffiához kapcsolódó lopássorozat ügyének. Eddig mintha csak tolta volna el magától a Budapest Airport a témát: nem övék a folyamat, nem övék a felelősség.

A Budapest Airport idén ötödszörre is szeretné elnyerni a Kelet-Európa Legjobb Repülőtere címet a Skytrax Világ Repülőterei szavazásán. Az örörmteli kandidálást maga a repülőtér jelentette be angol és magyar nyelven hivatalos Facebook-oldalán január 31-én.

A követőket szavazásra buzdító poszt alatt azonban a like-ok és szívecskék mellett vicces emotikonokat is találunk sőt, a kommentek sem egyértelműen támogatóak. “Leghosszabb sorok, leggorombább utasbiztonsági ellenőrök, legtöbb angolul nem beszélő határőr, legmegalázóbb marhakarám, legelmaradottabb tömegközlekedési kapcsolat…. csupa-csupa kategória, amiben nyerni fog…” -írja az egyik, míg egy másik hozzászóló azt fűzi hozzá: “Nem tudom mire fényesíti magát a repülőtér. Számegyenesen kifejezve… erősen közelít a nulla ponthoz. Mindenben! Ehhez még hozzájön az a szomorú tény is, hogy rendszeresen lopnak az utasok csomagjaiból. Ez ma a Liszt Ferenc repülőtér. Kerülje aki csak teheti!!!!”

Megnéznénk azt a bizonyos nullához közelítő pontszámot az Értékeléseknél, de (mint egy másik poszthoz fűződő kommentben olvashatjuk) az Értékeléseket eltávolították, mert túl rossz pontszámokat kapott a reptér. A különböző posztokhoz írt kommentek csüggesztő képet mutatnak. Az már Balázsék oldala 2018. február 09-ei, pénteki posztjánál lévő kommentben teszi hozzá egy utas, hogy a negatív megjegyzéseket (főleg a csomaglopásokra vonatkozókat) rendszeresen törlik a Budapest Airport oldaláról (a Balázsék című rádióműsor szerette volna megkérdezni a Budapest Airport szóvivőjét, aki viszont jetlagre hivatkozva nem nyilatkozott a csomaglopásokról).

De nemcsak a Facebook-ról tudhatjuk, hogy valami nagyon nincsen rendben a reptéren. Az elmúlt egy hétben több cikk jelent meg a reptéri csomaglopásokról, január 19-ről 20-a virradó éjjel fosztottak ki több poggyászt, majd dél-koreai utasokat figyelmeztett a nagykövetség.

Péntek reggel nyolc körül robbant a hír (persze a Facebook-on), hogy Babos Tímea csomagja is megrongáltan érkezett meg Budapestről Dohába. Délután kettőkor már köszönetét fejezte ki (többek között) a Budapest Airport vezetőinek, hogy kiemelten kezelik ezt az ügyet.

Röpke 6 óra alatt rengeteg minden történt.

Végre.

Babos Tímeának köszönhetjük, hogy végre lett gazdája a ferihegyi poggyászmaffiához kapcsolódó lopássorozatnak. Eddig mintha csak tolta volna el magától a Budapest Airport a témát: nem övék a folyamat, nem övék a felelősség. Többször hangsúlyozták: a csomagokkal kapcsolatos problémákkal a légitársaságot, a  Repülőtéri Rendőr Igazgatóságot kell keresni.

Ha a “csak infrastruktúrát és szoftvert” biztosító Budapest Airport nem illetékes, akkor rossz a szabályozás! Az utas nem érzékeli, hogy a repülőtéren több cég szolgálja ki: a takarítócég felel a mosdóért, a biztonságiak a beléptetésért, a repülőtársaság a gépért, a cateringes beszállító az ételért: az utas annyit érzékel, kiment a reptérre, ahol kifosztották a csomagját.

A hárító hozzáállás nem méltó egy felelős szolgáltatóhoz!

Hogyan akar egy cég a legjobbak között lenni, ha a területén történő szolgáltatásokért nem vállal felelősséget? A panaszos vevőket eddig kiválóan lepattintó gépezetnek rá kell jönnie: komolyan kell vennie minden vásárlói visszajelzést, nemcsak hazánk legtehetségesebb női teniszezőjének Facebook-üzenetét. Sőt, slusszpoén: ma reggelre meglettek az ellopott tárgyak! Erről Babos Tímea Facebook -oldalán olvashatunk: Nagy mosoly ma reggelre!
Házkutatás során megtalálták az ellopott tárgyaimat tegnap.Hálás köszönet a Repülőtéri Rendőr Igazgatóság vezetőségének és munkatársainak a munkájukért! Szép napot Mindenkinek, nekem már az van!!!

Minden utas egyformán fontos. A Te csomagod és az én csomagom nyomán is hat órás megoldást akarok! Mert úgy tűnik, erre mégiscsak képes a rendszer. Vajon ehhez miért kell egy versenyre utazó teniszező bőröndje?

0
Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük