Kríziskommunikációs és a márkáról szóló előadások is elhangzanak a 2018-as Evolution Konferencián, melynek idei mottója Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet! A tavaszi konferenciaszezont indító kétnapos budapesti konferencia 2018. február 28.- március 1. között kerül megrendezésre.

A második napi programban külön terem foglalkozik a reputáció témakörével, illetve a vállalati kommunikáció két, napjainkban egyre fontosabbá váló területével, a kríziskommunikációval és az employer brandinggel. “A vélemény szabad, meg is alkotják rólad. Tedd őket harmonikussá: Reputáció, márka, krízis és employer branding.” címmel a Narancs teremben hallgathatják meg a résztvevők az előadásokat.

A Kríziskommunikáció blokk programja

A blokkot “Mielőtt rémeket látunk. Eseteken átívelő életünk tapasztalata” címmel Joanelli Tamás, Be Social előadása nyitja, majd Szántó Balázs, Noguchi “Mielőtt rémeket látunk! A közvelen és a közvetett veszélyek felismerése” című előadása következik. Pellion Ágnes, E&Y egy krízis esettanulmányt tesz közzé, Tari Annamária, pszichológus pedig “Hogyan kezeld a paranoid támadókat?” címmel fejti ki gondolatait. Bőhm Kornél a retorika lehetőségeiről, Fadgyas Gábor, Cafe PR pedig a krízistervről beszél, jómagam a trollokról fogok néhány gondolatot megosztani. A blokk zárásaként A károk felmérése címmel Horváth Magyary Nóra, K&H, Joanelli Tamás, Lakatos Zsófia, Emerald , Peremenczky Krisztina, Universal Music és Weiler Péter kerekasztal beszélgetésére kerül sor.

Ha van kedved találkozni velem, gyere el és hallgass meg engem is:)

14.45 és 15.00 között A fegyver neve: troll. Miért nem érdemes (vagy esetleg mégis?) trollokat rászabadítani a vetélytársaink FB-oldalára? címmel mondom el gondolataimat a trollokról.

0
Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

hat + 10 =