A marketingtitkok.hu blogot Kiss Csaba marketingkommunikációs szakértő, online marketing szakember indította 2016-ban. Csaba 2007 óta foglalkozik nagyvállalati integrált marketingkommunikációval, reklámtervezéssel és online marketinggel. Public Relations és online marketing diplomával a zsebében 2017-ben elvégezte a Budapesti Metropolitan Egyetem Executive MBA digitális marketing szaktanácsadó képzését. 2019-től a METU oktatója. Lelkesedik és lelkesít, nagy háttértudással.
A marketingtitkok.hu-t 2016-ban “játszótérként” hívta életre, hogy a marketing és a reklámok kretivitása mellett a józan észről és a történetek erejéről oszthassa meg gondolatait. A blog koncepciójában szinte megszületésétől kezdve fontos szerepet kaptak a vendégszerzők, akiknek egyre bővülő körében jómagam is jegyzek egy cikket.
A cikket itt találod: Tiltsd, tűrd, vagy inkább szeresd a trolljaidat?
Az utóbbi években rengeteget változtak az ügyfelek. Tudatosabbak a panaszosok és minden eddiginél erőteljesebben hallatják hangukat. Szeretnéd fejleszteni az ügyfélkiszolgálást? Többet szeretnél megtudni a vásárlói visszajelzések és ügyfélpanaszok témaköréről? Olvasd el Vas Dóra Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0 című könyvét! Részletek és megrendelés