Letölthető kríziskommunikációs kutatási anyag
A Vállalati Kríziskommunikációs Kutatás belső műhelymunkában valósítottuk meg. Olyan magyar cégek vezetőit kerestünk meg a kutatásra szóló felhívással, ahol feltételeztük az érintettséget.
A Vállalati Kríziskommunikációs Kutatás belső műhelymunkában valósítottuk meg. Olyan magyar cégek vezetőit kerestünk meg a kutatásra szóló felhívással, ahol feltételeztük az érintettséget.
A Direkt36, a Transparency International, a K-Monitor és a 444.hu az InterNews Alapítvány segítségével az állami és országgyűlési tisztségviselők vagyonosodásának ellenőrzésére hivatott vagyonnyilatkozati rendszer átláthatóságáért ...
A Direkt36, a Transparency International, a K-Monitor és a 444.hu az InterNews Alapítvány segítségével az állami és országgyűlési tisztségviselők vagyonosodásának ellenőrzésére hivatott vagyonnyilatkozati rendszer átláthatóságáért ...
Az első csókra emlékszünk. Minden további csókot ehhez mérünk, ehhez viszonyítunk. Így van ez az első hírrel is. Amit először hallunk valamiről, azt bizony elhisszük. Így történt ez Berki bokájánál is. Az információk tömegéből az a ...
Ha voltunk már abban a helyzetben, hogy derült égből villámcsapásként kellett lekommunikálni egy kellemetlen helyzetet, amelynek során ráadásul átéltük, hogy feleslegesen sérült a vállalatunk reputációja, nem fogunk kételkedni többet a terv szükségességében.
A Kríziskommunikáció Meetup-sorozat kapcsán Vas Dórával, a meetup alapítójával készített interjút Varga Mihály, a PR Herald főszerkesztője. Több mint három évvel ezelőtt indította útjára Vas Dóra kommunikációs szakember a ...
Reputációs kockázatok és a well -being összefüggései címmel cégünk képviseletében Vas Dóra kommunikációs szaktanácsadó tartott előadást 2016. május 5-én, az első magyarországi well-being konferencián a Kopaszi-gáton. Előadásában Dóra a ...
A The Holmes Group még 2012 elején összegyűjtötte 2011 legrosszabbul kommunikált válságainak toplistáját. Bár a 2012-es évre is jócskán átnyúlt ez a krízis, a TOP legrosszabban kommunikált események bronzérmes helyezését “vívta ki” a ...
Az újságíró kérdez. Ez a dolga. Néha alákérdez, néha direktben rosszindulatúan vájkál, néha feltesz olyan kérdést, amit nem illik, de legtöbbször értelmes, erős, fontos kérdéseket feszeget. A megkérdezett intézmény/cég pedig hazánkban ...
