Rágalmazás megoldása sajtóközleménnyel

Ezt a sajtóközleményt a VI. Kríziskomunikáció Meetup-on elemeztük a résztvevőkkel közösen. 2013.07.29-én adta ki az alábbi Sajtóközleményét a Detki Keksz Kft. A sajóközleménnyel egy felröppent híresztelésből kialakult gyár előtti ...

Reputáció és kríziskommunikáció az Evolution Konferencián

Kríziskommunikációs és a márkáról szóló előadások is elhangzanak a 2018-as Evolution Konferencián, melynek idei mottója Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet! A tavaszi konferenciaszezont indító kétnapos budapesti ...

Babos Tímea kifosztott bőröndje

Babos Tímeának köszönhetjük, hogy végre lett gazdája a ferihegyi poggyászmaffiához kapcsolódó lopássorozat ügyének. Eddig mintha csak tolta volna el magától a Budapest Airport a témát: nem övék a folyamat, nem övék a felelősség. A ...

Ne krízishelyzetben kezdjünk sajtólistát építeni

Sajtólista egyszerűen kell. Ez nem kérdés. A tartalommarketing előretörésének hatására egyes cégek kommunikációs osztályai is elkezdtek szerkesztőségként működni: sok vállalatnál éppen tehetséges újságírók támogatásával születnek a ...

Hazugság az ügyfélpanaszokban Vas Dóra

Vas Dóra: Hazugság az ügyfélpanaszokban

Hazugság az ügyfélpanaszokban címmel hangzott el Vas Dóra előadása a XX. Kríziskommunikáció Meetup-esten a panaszkezelés előtt álló kihívásokról. Az ügyfélpanaszok és a hazugság kapcsolatáról is hangzott el előadás a XX. ...

Hazugság a kríziskommunikációban

Hazugság, megtévesztés, csúsztatás. Etika, etikus magatartás krízishelyzetben. Remek előadások, megosztó témák. Immár 20. estünkön beszélgettünk a kríziskommunikáció aktuális kérdéseiről. A hazugság általános megítélése negatív. ...

Márkaépítés? Így kerüld el a leggyakoribb pr-bakikat

A márkaépítés az egyik legfontosabb public relations tevékenység. Nemrégiben megkérdezett egy szakmai blog, melyik a legbosszantóbb public relations-hiba, amit elkövethetnek a cégek. Mivel egyetlen hibát lehetetlen kiemelni, három ...

Kapunyitó sajtómegjelenések

Az értékesítési kampányokban is kiválóan használhatjuk a tartalommarketinget. A sajtómegjelenésekkel képesek vagyunk megszólítani potenciális vásárlóinkat, ráadásul a versenytársak között is könnyebben megkülönböztethetővé válunk. ...

Ügyfélpanaszok a web 2.0 korában: közeledik a XIX. meetup

A Kríziskommunikáció Meetup-sorozat elérkezett a 19. estjéhez. Mint minden Kríziskommunikáció Metup-esten, most is egy érdekes témát járunk körül, több előadó nézőpontjával megismerkedve. A XIX. meetupra nagyon erős programmal ...

Kríziskomunikáció alapjai tréning: túl az elsőn!

A 2017. szeptember 19-ei esős napot a délutáni Kríziskommunikáció tréning tette számunkra napsütésessé. Alapvetően nem túl sok elmélettel készültünk, inkább az volt  cél, hogy a  gyakorlatba is azonnal átültethető ismereteket adjunk át ...