Zöldebb a kommunikáció, mint a valóság – beszélgetés Mallász Judit újságíróval

Egyre több botrány és magyarázkodás származik abból, ha egy céget zöldmosással, vagyis a környezet védelmében tett etikus vállalásaikról szóló hazugsággal kapnak el. A folyamat a kétezres években kezdett felgyorsulni, és ma már azt mondhatjuk, hogy szinte egyik iparág sem tudja kivonni magát alóla. Ennek oka, hogy az emberek rendkívül nyitottak arra, ami zöld, vagy amitContinue reading

Így változik az ügyfélszolgálat

Több negatív visszajelzést kapunk az utóbbi időben és egyre több a panasz. Pedig mi ugyanazt csináljuk, nem lettünk rosszabbak. A visszajelzések változtak, méghozzá drasztikusan. Mit tegyél a panaszokkal? Hogyan tedd erőforrássá a visszajelzéseket? Gyakorlati példák és megoldások magyar közegben. A fenti rövid szöveg a PP Konferenciaközpont 2021 szeptemberi Social Media 2021 című konferenciájára készült előadásízelítőként.Continue reading

Vásárlói viselkedés változásáról kérdezett a pénzcentrum.hu

A vásárlói viselkedés új trendjeiről beszélgethettem Koós Annával a penzcentrum.hu jóvoltából. A világjárvány ugyanis jócskán felforgatta a vásárlási szokásokat is. A penzcentrum.hu újságírója fontos felvetésekkel keresett meg, melyek mind-mind azonos gyökérkérdéshez kapcsolódtak: milyen új jelenségek figyelhetők meg a vásárlások terén, és vajon a világjárvány által hozott új vásárlói szokások mennyire lesznek tartósak? A digitális gyorsulástContinue reading

BLM-mozgalomról interjú a Marketing és Média szaklapban

2020 tavasza nemcsak a koronavírus világjárványról marad emlékezetes, hanem a Black Lives Matter -mozgalom (BLM) megerősödése kapcsán is. Zavargások törtek ki az USA-ban és több más országban is a rendőri brutalitás és a rasszizmus miatt. Az afroamerikaiak egyenlő bánásmódért küzdő radikális mozgalma, a Black Lives Matter- mozgalom által szervezett tüntetések azt követően erősödtek fel, hogyContinue reading

A járványmarketing etikai kihívásai konferenciaelőadás

Vas Dóra, az MPRSZ etikai bizottságának nevében kapott meghívást a Piac és Profit 2020.május 14-ei Cégmarketing konferenciájára. Az Etikai Bizottság elnöke a járványmarketing etikai kihívásairól beszélt az online konferencián. Az előadás élőben hangzott el, a BKIK konferenciatermében, de a konferencia résztvevők saját kanapéjuknál, vagy íróasztalunknál ülve hallgatták az előadókat. Miért legyen etikus egy vállalat? AzContinue reading

Az influencermarketing kríziskommunikációs vonatkozásairól

Influencer mint veszélyforrás címmel tartott Vas Dóra előadást a 2019-as MediapiacON konferencián. Az influencermarketing kríziskommunikációs vonatkozásairól volt szó. Az influencer marketing kríziskommunikációs vonatkozásai A terület kríziskommunikációs vonatkozású vizsgálata nagyon fejletlen, nincsenek még nemzetközi viszonylatban sem tudományos igényű feldolgozásai, adatsorai. Ez talán nem is furcsa, hiszen mindössze egy 2-3 éve berobbant kommunikációs területről beszélünk. Ennek ellenéreContinue reading

A rágalmazók és a trollok kezelése is érdekelte a hallgatóságot

Generációváltás volt a témája a 2019-es BigmarketingDay-nek. Vas Dóra számol be a 2019. május 23-án megrendezett konferenciáról. 2019-ben immár harmadik alkalommal rendezte meg az RG Stúdió Kft. a BigmarketingDay Konferenciát, mely a dél-dunántúli régió legnagyobb kommunikációval foglalkozó rendezvényévé nőtte ki magát. Találkoztam pécsiek mellett bonyhádi, szekszárdi vállalkozókkal, marketingesekkel is, de érkeztek Bajáról, Villányból és PécsváradrólContinue reading

Média Hungary 2019: Vas Dóra előadása a kríziskommunikáció csodálatos világáról

Amikor gellert kap a márkád. Trollok, bosszúvágyók, versenytársak, de szeretnének a földön látni! Hogyan kezelheted? A kríziskommunikáció csodálatos világa.

Generációváltás kihívásai a kríziskommunikációban

A generációváltás kríziskommunikációs kihívásairól tartok előadást 2019. május 23-án, Pécsett a 3. Bigmarketingday Konferencián. Az RG Stúdió felkérését fogadtam el, akik immár harmadik éve szervezik meg a Dél-Dunántúl legnagyobb régiós marketingkonferenciáját. Mivel az egész konferencia fő gondolata a generációváltás, az előadásomban ennek kríziskommunikációs vetületeit járom körül. Ez a rövid ismertető olvasható a konferencia honlapján: NyilvánosanContinue reading

Céged 12 gyenge pontjáról az Evolution Konferencián

Az Evolution Konferencia kríziskommunikációs termében Céged 12 gyenge pontja. Mérd fel, hogy hol vagy gyenge!  címmel tarthattam előadást. Mindig nagy megtiszteltetés, ha felkérnek egy előadás megtartására, de Csermely Ákos konferenciái különlegesek számomra. Ezek közül is az Evolution különösen közel van a szívemhez, hiszen a konferencia indulása óta visszajárok erre a kétnapos rendezvényre. Sokszor résztvevőként, de immár kétszer előadó lehettem. AzContinue reading