Amikor gellert kap a márkád. Trollok, bosszúvágyók, versenytársak, de szeretnének a földön látni! Hogyan kezelheted? A kríziskommunikáció csodálatos világa.

A mindennapi krízishelyzetek iparágtól függetlenül megkeseríthetik a cég (és a kommunikációs csapat) dolgát. Vannak olyan cégek, intézmények, akiket még soha, vagy csak nagyon ritkán támadtak trollok, versenytársak, vagy éppen ügyfelek. És olyanok is, akik mintha folyamatosan kereszttűzben lennének.

Megszerethetjük támadóinkat?
Immunissá válhatunk a krízishelyzetekkel szemben?
Ha jó vagy, támadni is fognak?
Veled soha nem történhet meg, mert 100%-osan bevédted márkádat?

Sikert és szinte biztos kudarcot jelentő kríziskezelési stratégiák óvatos félénkeknek, magabiztos vakmerőknek, született lustáknak és izgága túlpörgőknek.

Az előadás meghallgatható 2019. május 6-án (kedd) 14.15-től a Media Hungary Konferencián. Jegyek vásárolhatók a konferenciára korlátozott számban a konferencia weboldalán.