A generációváltás kríziskommunikációs kihívásairól tartok előadást 2019. május 23-án, Pécsett a 3. Bigmarketingday Konferencián. Az RG Stúdió felkérését fogadtam el, akik immár harmadik éve szervezik meg a Dél-Dunántúl legnagyobb régiós marketingkonferenciáját.

Mivel az egész konferencia fő gondolata a generációváltás, az előadásomban ennek kríziskommunikációs vetületeit járom körül.

Ez a rövid ismertető olvasható a konferencia honlapján: Nyilvánosan közzétett vásárlói panasz, bojkott, trolltámadás, márkarombolás? Az új fogyasztók pillanatok alatt éles kritikával lépnek fel és gyorsan elpártolnak cégünktől, ha valami nem tetszik nekik. Nem a vállalattól kérdeznek, nem az ügyfélszolgálatnak panaszkodnak. Hangjuk messzire hallatszik, a közösségi médián keresztül felnagyítva pedig komoly anyagi és reputációs károkat okozhat akár egyetlen elégedetlen vevő. Mit tehetünk hírnevünk megóvásáért? Az előadás az Y és Z generációs fogyasztók megváltozott vásárlói magatartásával kapcsolatos krízishelyzetek kezelését mutatja be.

Számos esetpéldával készülök a konferenciára, ahol már másodszor adhatok elő. A 2017-es évben a munkáltatói márka és a tobrozás összefüggéseiről hallgatták meg előadásomat a résztvevők.