Jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje

A jó sajtóközlemény 5 trükkje néhány nagyon fontos szempontra hívja fel a figyelmet. A közlemény szerkesztése során ugyanis számos szabályt kell betartani. A pr – szakemberek gyakran foglalkoznak sajtóközlemény-írással, a ...

kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció fogalma

A kríziskommunikáció a public relations speciális területe. Célja, hogy óvja és védje egy magánszemély, egy vállalat, vagy egy szervezet hírnevét (reputációját), amelyet nyilvános támadás veszélyeztet. A támadás alapja lehet vizsgálat, ...

sajtóközlemény kiadása

Sajtóközlemény kiadása mikor szükséges?

A sajtóközlemény kiadása sok kommunikációs szakembernek mindennapi rutinfeladat, sok kollégának pedig ritka feladat a készítése. A sajtóközlemény az egyik legismertebb és leggyakrabban használt public relations-műfaj, mely immár 10 ...

sajtóközlemény

Sajtóközlemény a hiteles tájékoztatásban

A sajtóközlemény, sajtókapcsolatok témája kapcsán az első fontos gondolat, hogy a hiteles információk iránti igény alapvető. Hitelesen tájékoztatni azonban nem is olyan könnyű, mint gondolnánk. Rengeteg előkészítés és komoly ...

XVI. Kríziskommunikáció Meetup: Pánik

A Kríziskommunikáció Meetup csoport hagyományainak megfelelően ismét több nézőpontból jártunk körül egy kríziskommunikációs témát. A 16. est témája a pánik, minden veszélyhelyzeti kommunikáció során figyelembe veendő szempont és ...

kommunikációs krízishelyzet

Kommunikációs krízishelyzet: hogyan készülhetsz fel?

A Felkészülés krízishelyzetre című blogcikkben a kommunikációs krízishelyzetre való felkészüléshez gyűjtöttünk össze szempontokat. A segédlet azonnal alkalmazható ellenőrző kérdéssora rávilágít a kritikus, fejlesztendő pontokra is. ...

kommunikációs válságterv

Válságterv és kommunikációs válságterv

Mit jelent a válságterv és a válságkommunikációs terv? Bár néha a két kifejezést összemossák, nagyon fontos, hogy megkülönböztessük a válságterv (crisis plan) és a válságkommunikációs terv (crisis communication plan) fogalmát. Egy -egy ...

Rágalmazás

A rágalmazó blogoldalak

A rágalmazó blogoldalakra nincsen jó szakkifejezés, pedig léteznek, rombolnak, bántanak. A valóságban nem blogok, hanem blognak álcázott weboldalak, melyek egy személynek vagy cégnek szándékosan rossz hírét keltik. Nem keverendők össze ...

Ügyfélpanasz: Miért vegyed komolyan?

Hányszor elhangzik, amikor egy aprócska ügyfélpanasz reklamációs krízissé eszkalálódik: ha nem teszik ezt és azt, a médiához fordulok… Aztán az esetek döntő többségében a „most azonnal hívom XY szerkesztőséget” típusú ...

Kríziskommunikáció fogalma: impair katasztrófa

Requiem a vörösiszap nyomokért

6 évvel ezelőtt, 2010. október 4-én 12.10 és 12.25 között, a MAL Zrt. vörösiszap tároló X.kazettájának észak-nyugati gátja átszakadt. A vörösiszap katasztrófa máig Magyarország egyik legnagyobb ipari katasztrófája, egyben vállalati ...