Reputációs blog

Miért készült az Ügyfélpanasz 2.0 könyv?

Mindig megdöbbentett, hogy egy banális mindennapos szituációból hogyan és miért juthatunk el a reputáció sérülésével és üzleti veszteséggel járó krízishelyzetig. Az elmérgesedett panaszt követő reputációs kárenyhítés, helyreállítás ugyanolyan komoly feladat, mint más szituációknál, pedig az ügyfélpanasz jó folyamatokkal, empátiával, odafigyeléssel sokkal könnyebben kivédhető.

Hogy hogyan? Erre vonatkozó tippek és megoldások is olvashatók a Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0 című könyvben. Olvasóként elsősorban olyan cégek vezetőire, ügyfélszolgálati és kommunikációs vezetőira számítok, akik napi szinten felelnek az ügyfelek kiszolgálásáért, ügyfélkommunikációért.

Egyre veszélyesebbek az ügyfélpanaszok

Az elmúlt években hatalmas változás történt a vevővisszajelzésekben és a vevők panaszkodási szokásaiban. Vásárlást meghatározó, döntési tényezővé váltak vevőink számára más, korábbi vásárlók pozitív (vagy éppen negatív) tapasztalatai. Sőt, mintha többet és hangosabban panaszkodának az elégedetlen ügyfeleink. A változások hátterében a web 2.0 áll, a social media ugyanis nemcsak médiafogyasztási szokásainkat forgatta fel, de a vevői panaszok világát is.

Mivel az utóbbi években még nem született olyan magyar nyelvű könyv, mely a web 2.0 panaszkezelését mutatja be, így az Ügyfélpanasz könyv (legalábbis magyar nyelven) hiánypótlónak nevezhető.

Itt rendelhető meg a könyv: Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0

Kapcsolódó bejegyzések: