A Kríziskommunikáció Meetup sorozat 28. estjét 2020.május 26-án (kedden) 18.00-19.00 között tartja a csoport. Az online est ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött. Jelentkezni a meetup.com felületén az RSVP- jelülésével lehet.

Két érdekes témával várjuk az érdeklődőket. Május 4-én publikálta az MPRSZ a Krízistérkép 2019 kiadványt. Az immár negyedik évben megjelenő összeállítás szerzőgárdájával beszélgetünk. Elsőként Bőhm Kornélt, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatát alapító ötletgazdát kérdezzük a kiadvány megszületéséről. Majd Dr. Pintér Dániel Gergő, a tagozat jelenlegi elnöke beszél a 2019-es számokról, főbb megállapításokról.

Mitől válságálló a vállalati kultúra?

Ezt követően Füredi Júlia szervezetpszichológussal beszélgetünk a válságálló vállalati kultúráról. Akkor nevezhetünk válságállónak egy szervezeti kultúrát, ha a válságra adott válaszai, a meghozott döntések elfogadhatók a szervezetet alkotó munkatársak számára. Azokat a kérdéseket járjuk körbe, melyek a karantén office kapcsán számos cég HR-osztályán, menedzsmentjében felmerülnek ezekben a napokban: hogyan állítható vissza a megszokott kerékvágás? Egyáltalán visszaállítható-e?

Miközben a HR sok helyütt parancsba adja, hogy néhány napon belül mindenki menjen vissza dolgozni az irodába, számos családot ez szinte megoldhatatlan helyzet elé állít. Vajon érdemes erőszakosan kényszeríteni vissza azokat a kollégákat, akik erőn felül teljesítve, kanapéjukról dolgoztak hetekig? Mit mutat ez egy-egy vállalati kultúráról? Hogyan kell ezt jól csinálni?

28- szakmai estünk előadói

Füredi Juli szervezetpszichológus, hivatásos forradalmár és a szervezeti kultúra a kattanása. Közel három évtizeden át dolgozott HR felsővezetőként multinacionális nagyvállalatoknál.
Mindent csinált: zöldmezős beruházást, kiszervezést, összeolvadást, terjeszkedést, leépítést – csukott szemmel, hátrafelé, tűsarkúban.
A jobb élet reményében egyszer csak felállt és átállt a “sötét oldalra” -saját vállalkozásba kezdett: a szervezeti kultúra transzformációs képességét mérő mobil applikációt épített.
Szenvedélyesen és nyíltan ír, beszél a saját tapasztalatairól.

Horváth Mónika senior PR szakemberként számos nagyobb intézményben dolgozott, az uniós intézményrendszertől kezdve a felsőoktatásig, ahol belső kommunikációs projektekkel, kampányokkal segítette a vállalati integrációt, a fluktuáció csökkentését, a vállalati összetartás erősítését. Sajtókommunikációsként az adott intézmény szakmai kvalitásainak tolmácsolásával pedig mindig arra törekszik, hogy az intézmény a szűkebb célcsoporton kívül szélesebb társadalmi elfogadottságra tegyen szert. Offline és online kulturális marketing, közösségi kommunikáció, kisebb cégek marketingkommunikációja ügynökségi kereteken belül vagy freelancerként, szintén szerteágazó tapasztalatának része. Nyitottság, tanulás, fejlődés és minőség, ezek a kulcsszavai.

Bőhm Kornél Kommunikációs szakértő, az Impact Works partnere. A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) kríziskommunikációs tagozatának alapítója. Fő szakterülete a kríziskommunikáció, hírnévmenedzsment, személyes márkaépítés és a munkáltatói márkaépítés. Rendszeresen publikál hazai és nemzetközi szakmai folyóiratokba, magazinokba, illetve gyakori előadója konferenciáknak, szakmai workshopoknak, üzleti eseményeknek. Több egyetemen tart rendszeresen órákat. Kríziskommunikációs témában írt könyve, a „Sem megerősíteni, sem cáfolni” 2018-ban jelent meg a HVG Könyvek gondozásában. E mellett népszerű kríziskommunikációs szakblogot is vezet.

Dr. Pintér Dániel Gergő a Media 2.0 Communications alapítója, a Magyar PR Szövetség Kríziskommunikációs tagozatának elnöke, a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója. Az elmúlt tizenkét évben márkaépítési, stratégiai kommunikációs és krízistanácsadói feladatokat látott el nagyvállalatok és közintézmények megbízásából, jelenleg pedig Account Director-ként dolgozik. Nyolc évig vezette az MTA SZTAKI kommunikációs és marketing tevékenységét, a Kutatók Éjszakája országos tudománynépszerűsítő programsorozat kampányait pedig társszervezőként segítette. Rendszeresen publikál nemzetközi folyóiratokba, előadóként konferenciák és üzleti események vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában. Magyarországon elsők között szerzett PhD. fokozatot kríziskommunikációból. Munkája elismeréseként 2017-ben beválasztották az ötven legtehetségesebb magyar fiatal közé.

Vas Dóra kríziskommunikációs szaktanácsadó 20 éve foglalkozik online kommunikációval. 2013 óta szervezi a Kríziskommunikáció Meetup csoport szakmai estjeit.