A személyes márka védelme soha nem volt ennyire nehéz, mint napjainkban. Az Infokalipszisnek nevezett időszak jellegzetessége, hogy minden eddiginél sérülékenyebb és sebezhetőbb minden márka. Különösen igaz ez a személyes márkákra.

2020 januárjában indul útjára a Kríziskommunikáció Meetup csoport 8. évada. Ebben az évben három csoporttalálkozót tervezünk. A szokásos évindító januári szakmai est mellett májusban és októberben biztosan találkozni fog a csoport.

A 27. szakmai esten a személyes márka kérdésköre lesz a középpontban. Arról fogunk többet megtudni, hogyan védhető meg a személyes márka 2020-ban.

Személyes márka védelme est  program

17.30-18.00 Érkezés
18.00 – 18.30 Álhírek és a deepfake Krekó Péter, ügyvezető igazgató és Szicherle Patrik, elemző, Political Capital
18.30- 18.55 DeepFake, a személyazonosságlopás forradalma Solymos Ákos CISM, CRISC, K+F és Oktatás üzletágvezető, Quadron Kibervédelmi Kft.
18.55-19.10 Adatvédelem, adatkezelés a személyes márka vonzásában Dr. Teker Orsolya, adatvédelmi szakjogász, LiftUp
19.10- 19.20 Kávészünet
19.20-19.35 Megoszt és uralkodik: a brit királyi család a közösségi médiában, Polgár Péter, account manager, Brightly
19.35-20.00 Tóth Máté vs. Tibi atya Tóth Máté, ügyvezető igazgató, Humbák Művek
20.00- 20.30 Kötetlen beszélgetés, tombola

Olvasd el az estről készített összefoglalókat! Krekó Péter, Szicherle Patrik és Solymos Ákos előadásának legfontosabb gondolataiból Álhírek és deepfake című cikkben olvashatsz.
személyes márka védelme