Kríziskommunikáció alapjai tréning

Tréning a legalapvetőbb kríziskommunikációs ismeretekről. Sok-sok magyar esetpélda, közvetlen, gyakorlati tudás.

2017-ben már csak egyszer, október 17-én!

Egy izgalmas délután, ahol tapasztalt szakemberek adják át tudásuk legjavát. 

 

Egy terméket, szolgáltatást a cég konkurense nyilvánosan támad.

Félinformációkra alapozottan rossz hírét keltik egy cégnek.

Trollok zaklatják a rajongókat.

Egy munkatárs titkokat szivárogtat egy újságírónak.

Bármennyire extrémnek tűnnek a fenti esetek,  ezek a kommunikációs helyzetek bizony előfordulnak magyar cégeknél, függetlenül attól, hogy beszélnek-e róla, vagy sem.

Ezekben a speciális kommunikációs helyzetekben speciális, kríziskommunikációs ismeretekre van szükség ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban megoldjuk a válsághelyzetet.


3+1 érv, amiért el kell jönnöd a tréningre

1. A kríziskommunikációt sokak szerint könyvekből nem lehet tanulni, 100% gyakorlat. Hogy kamerák kereszttüzében miként fogsz viselkedni, hogyan tudod kivédeni egy jól felkészült újságíró kellemetlen kérdéseit, melyek azok a mondatok, amiket még elfogad a cégjogász, mégsem a jogszabályban rögzített szakzsargont írod le a sajtóközleményben– igen, ezek olyan helyzetek, amikor egyedül vagy. Rémesen egyedül. Azt tudjuk Neked megmutatni a tréningen, hogy hogyan tudsz felkészülni ezekre a helyzetekre. Helytállni neked kell. De garantáltan fogsz kapni olyan bevált tippeket, amik nyomás alatt is eszedbe jutnak.

2. A krízis nagyon stresszes. Mindenki ideges, még a kötélidegekkel bíró kollégák számára is kihívás. Van, aki kiabál, sír, hisztizik, lefagy. Olyan emberek is, akik normál üzleti szituációban kibillenthetetlenek lelki egyensúlyukból. Ha csak egy picit többet tudsz a kríziskommunikációról, lehet, hogy Te képes vagy úrrá lenni a káoszon (legalábbis nem növeled).

3. Ha nem jössz el, lemaradsz. Ilyen tréning nem jön veled szembe a hírfolyamodban minden nap.

+1. Kipróbálhatod magad egy szimulációs helyzetgyakorlatban. Egy FMCG Kommunikációs osztályán végigkövetjük közvetlenül a válság kirobbanását követő kritikus első órát, percről perce.

 

MÓDSZERTAN

A kríziskommunikáció alapjai tréning legfontosabb célja, hogy a kríziskommunikáció alapjainak bemutatásával segítsük a résztvevőket. Példák és gyakorlatok segítségével megmagyarázzuk a kríziskommunikáció legalapvetőbb szabályait, a kríziskommunikáció alapelveit és a legfontosabb kríziskezelési kommunikációs ismereteket is igyekszünk átadni.

A tréning célja olyan tudás, ismeret és tapasztalat átadása, mellyel a résztvevők önállóan is képesek felmérni a krízishelyzeteket és résztvenni  kríziskommunikációs helyzetek megoldásában. Emellett megtanulják, mit kell tenni és mit nem szabad tenni a krízis megoldása érdekében.

 

TRÉNEREK

 

Rácz Gabi és Vas Dóra.

 

 

 

Rácz Gabi, kríziskommunikációs szaktanácsadó

25 éves kommunikációs szakmai tapasztalattal rendelkezik. Ebből 18 évet hazánk egyik vezető reklámügynökségénél kreatív igazgatóként alkotott, az utóbbi 7 évet pedig egy igazi love brand kommunikációs osztályán élte. Pragmatikusan kreatív és kreatívan pragmatikus személyiség.

Mottója: A kommunikáció lényege, hogy jól kell elmondani az igazságot.

 

 

 

Vas Dóra, kríziskommunikációs szaktanácsadó 

2000 óta foglalkozik online kommunikációval, elsősorban kis-és középvállalkozások számára készít márkaépítési stratégiákat, pr kampányokat. 2008-tól résztvevője kríziskommunikációs projekteknek. 2013 óta szervezője a Kríziskommunikáció Meetup-sorozatnak. Blogjában kényes kommunikációs projekteket dolgoz fel.

Mottója: A kríziskommunikáció igazi extrém sport: stressz, veszély, kockázat. Ha csinálsz valamit, elronthatod, ha nem csinálsz semmit, biztos a kudarc.

IDŐPONT ÉS HELYSZÍN

Időpont: 2017.  október 17.

Helyszín:  MatrixPR tréningműhely, 1117 Budapest, Budafoki út 83/A III/15.

Részvételi díj: 18 900 Ft + áfa

A díj tartalmazza a vendéglátást, a workshop diáit és a frissítőket.


PROGRAM

14.45 – 15.00 Regisztráció, érkezés

15.00 – 15.45 Hétköznapi krízisek kezelése (dühös ügyfél, termékminőség, adatszivárgás)

15.45 -16.05   Rágalmazás, lejáratás, konkurenciatámadás kezelése (a kríziskommunikáció 4 alapelve)

16.05 -16.45   Nyilvánosság, sajtó kezelése. Mit tegyél és mit ne tegyél krízishelyzetben: a legfontosabb kommunikációs szabályok

16.45 – 17.00 Kávészünet

17.00 -18.00   A kritikus első óra– a legfontosabb gyakorlati teendők percről percre egy FMCG cég kommunikációs osztályán

18.00- 19.00   Beszélgetés, kérdés-válaszok egyénileg

Versenytárs, rosszakaró ismerős, féltékeny üzlettárs vagy kirúgott alkalmazott is állhat egy-egy krízishelyzet mögött. Egyre váratlanabb krízishelyzetek okoznak fejtörést a vállalatoknak. Előfordulhat, hogy a hitelesség megőrzéséhez a nyilvánosság előtt is meg kell szólalnia a cégnek. A tréningen változatos üzleti krízishelyzetek bemutatásán keresztül szemléltetjük a megfontosabb teendőket és gyakorlati tippeket.


JELENTKEZÉS

 

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com