Nem sikerül bejutnod a szerkesztőségekhez? Tanultad, szükséged van rá, de nem tudod elkezdeni megírni céges sajtóközleményedet? Vegyél részt az egyéni sajtóközlemény workshopon!

A workshopon egyedül veled, a Te kérdéseiddel és közleményeddel foglalkozunk. Mivel a workshop online formában történik, videokonferencia rendszeren keresztül, a lehető legkényelmesebben, saját íróasztalod mellől tanulhatsz.

Kiknek ajánlom a sajtóközlemény workshopot?

Azoknak a vállalkozóknak és kommunikációs szakembereknek, akik sajtóközleményt szeretnének kiküldeni. A sajtóközlemény alkalmas arra, hogy egy meghatározott témára vonatkozóan bemutassuk álláspontunkat, megoldási javaslatunkat. Szólhat egy fejlesztésről, egy pályázatunk eredményéről is. Egy érdekes kutatást, termékfejlesztést, de akár egy új szolgáltatást is bemutathat. A változatos téma ellenére minden sajtóközlemény nagyon hasonló formajegyekkel rendelkezik. Ezeknek a formai elemeknek a betartása nagyon fontos ahhoz, hogy el is olvassák a megírt közleményünket és megjelenésekhez

Miért vegyél részt a sajtóközlemény workshopon?

Bár folyamatosan változik a média, a jó sajtókapcsolatokat most is ki lehet építeni szerkesztőségekkel. A kapcsolatfelvételhez szükséged lehet egy szabályos, hírértékkel bíró, azonnal kiküldhető sajtóközleményre. A workshopon példák és gyakorlatok segítségével megtanulod a legalapvetőbb gyakorlati ismereteket a sajtókapcsolatokról, és kidolgozzuk a saját sajtóközleményedet is. A workshopot követően önállóan is képes leszel elindulni a sajtókapcsolatok kiépítésének sokszor nehézkes útján.

Sajtóközlemény workshop tematika

  1. A sajtókapcsolati munka alapjai, feladatok, gyakorlati tippek a kezdéshez
  2. A sajtóközlemény legfontosabb jellemzői és felhasználása: kiküldés és utánkövetés
  3. Sajtóközlemény és sajtómappa összeállítása
  4. A sajtólista építés trükkjei

A workshopot követően kellő tájékozottsággal fogsz bírni a következő kérdésekben:

  • Hogyan írj meg és küldj ki egy sajtóközleményt?
  • Milyen formai és tartalmi elvárások vannak egy sajtóközleménnyel kapcsolatosan?
  • Hogyan érheedi el, hogy a sajtóközleményt el is olvassák és leközöljék a szerkesztőségek?
  • Hogyan építhetsz sajtólistát?

A workshop szervezője: MatrixPR és Online Kommunikációs Kft, a workshopot Vas Dóra tartja. A MatrixPR csapata 2008 óta foglalkozik reputációmenedzsmenttel, 2010 óta a MatrixPR Kft. égisze alatt. Számos sajtótájékoztatót, sajtóeseményt szerveztünk, sajtóközlemény útját követtük végig a téma meghatározásától a szerkesztőségekkel való megjelenés egyeztetésekig. Az Ön témájára vonatkozó egyedi kérdéseire is választ kap. A workshop „elméleti” anyagát, a legfontosabb tudnivalókat jegyzetelésre alkalmas elektronikus változatban megküldjük előzetesen.

Bizonytalan vagy, hogy illik-e hozzád ez a workshop? Válaszd az általános, kríziskommunikációs konzultációt!