Válságkezelési szolgáltatásunk alapelve, hogy a magabiztos kommunikáció a legváratlanabb helyzetekben is megoldás.
Az azonnali kommunikáció 97%-ban segít a kárenyhítésben
A fennálló vagy kitörőfélben lévő válság negatív hatásainak elkerülésére, vagy legalább csökkentésére irányul a válságkezelési szolgáltatásunk. 0-24 órás ügyeletet biztosítunk szerződött partnereinknek, akik a riasztástól számított 20 percen belül telefonon vagy videokonferencia kapcsolaton keresztül A válságkezelés során minden egyes alkalmazott a vállalat válságmenedzserévé lép elő, ha akarja, ha nem.
Online kríziskommunikáció
Az internet jelenti az elektronikus kommunikáció létezése óta valamennyi szervezet számára a legnagyobb kihívást és a legnagyobb lehetőségeket. Tanácsadó munkatársaink széles körű tapasztalattal rendelkeznek. Tudjuk a választ, hogyan lehet az internet használatával megelőzni vagy csökkenteni a potenciális vagy fennálló válságból adódó károkat.
Bár a közösségi médiából kiinduló válsághelyzetek elsöprő erejűek lehetnek, megfelelő gondolkodásmóddal, monitorozással és válságkommunikációs stratégiával a potenciálisan romboló helyzeteket kellő odafigyeléssel lehetőséggé lehet átformálni.
Gyakorlott, online kommunikációs és social media szakemberekből, vállalati kommunikátorokból álló csapatunk teljes körűen vállalja egy-egy válsághelyzet kommunikációját. Segítségére lehetünk a válságterv létrehozásától a szóvivői feladatok ellátásáig, sajtóesemények megszervezésétől, az újságírók tájékoztatásán keresztül a közösségi médiafelületek és a vállalat weboldalának kezeléséig.
Rendelkezésre állunk gyorsan létrehozható és elindítható esetspecifikus blogokkal és/vagy weboldalakkal, igény esetén webmester szolgáltatással együtt.
Peres eljárás, vagy ennek fenyegetése esetén szoros együttműködést alakítunk ki a vállalat jogászával. Mindenkor szem előtt tartjuk a kommunikáció jogi következményekkel való összeegyeztetését.