A Kríziskommunikáció Meetup-sorozat elérkezett a 19. estjéhez. Mint minden Kríziskommunikáció Metup-esten, most is egy érdekes témát járunk körül, több előadó nézőpontjával megismerkedve. A XIX. meetupra nagyon erős programmal készülünk és célunk az, hogy az ügyfélpanasz kezelés web 2.0 -ás változásairól, lehetőségeiről és kihívásairól képet adjon a résztvevőknek.
Részletes program:
18.00 – 18.20 Vas Dóra, online kommunikációs tanácsadó, MPR Kft.: Ügyfélpanasz, mint reputációs kockázat
18.20-18.40 Rácz Gabi, kommunikációs osztályvezető-helyettes, Fővárosi Állat- és Növénykert: Hogyan támogatja a panaszkezelést a brand?
18.40-19.00 Rátz Tibor, Digital marketing and business development manager, fanbot.ai: Chatbotok az ügyfélpanasz kezelésben
19.00- 19.20 Siklósi Máté, CEO, CPConcact Kft., panaszkezelo.hu: A webáruházak panaszkezelése: törvényi megfelelés szoftveres támogatással
18.20-19.40 Princz Katalin, ügyvezető, webműhely Kft. : Kisvállalkozások ügyfélkapcsolati krízishelyzeteinek kezelése
19.40- 21.00 Kötetlen beszélgetés, közben Tombola
Bónusz! Rátz Tibor felajánlásából MINDEN résztvevő 3 hónapos fanbot.ai hozzáférést igényelhet INGYENESEN, így ki is próbálhatja, mire képes egy chatbot.
TOMBOLA! A nekünk kedvezményes helyszínt biztosító GÖRBE BÖGRE Kávézó 2 db 3000 Ft-os kupont ajánlott fel. Így, ha megtetszett a hely, később is visszatérhetsz például egy napindító reggelire:)
Szeretettel várlak! Az előadók nevében is köszönve érdeklődésedet a csoport iránt: Vas Dóra, a csoport háziasszonya és az estek szervezője
Regisztráció a Kríziskommunikáció Meetup csoport weboldalán. Sok az érdeklődő, így kérlek, biztosítsd helyed időben:) Estünk ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.