Ügyfélpanasz 2.0 könyv

Vannak ügyfelei? Vevői? Vásárlói? Akkor erre a könyvre szüksége van!

A Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0 című könyv összefoglalja az ügyfélpanaszok kezelésének jó gyakorlatát. Jellegzetes esetpéldákon keresztül dolgozom fel az ügyfélpanasz kezelés buktatóit, bemutatom a legfontosabb kutatásokat, illetve Baer hazánkban még ismeretlen onstage/offstage panaszos viselkedésének szintén kutatásokon alapuló jellegzetességeit. Belekerül saját, 100 magyar céggel készített kutatásom ügyfélpanaszokra vonatkozó elemzése is.

Királyok vagy zsarnokok? Ügyfélpanasz 2.0

Egy könyv a vevővisszajelzések fontosságáról és a panaszkezelésről.

Amit megtudhat a Királyok vagy zsarnokok?  című könyvből:

  • Miért olyan fontosak a vásárlók döntéseiben a korábbi vásárlók visszajelzései?

  • Tényleg mindig a vevőnek van igaza?

  • Hogyan lesz kommunikációs krízishelyzet egyetlen ügyfélpanaszból?

  • Mit tanulhatsz meg mások hibáiból, nevezetes ügyfélpanaszokból?

  • Hogyan használható a szájreklám és a social listening a panaszkezelésben?

  • Mire jók az ügyfélszolgálati chatbotok?

  • Hogyan segít a mesterséges intelligencia a panaszkezelésben?

  • Mi a social media ügyfélszolgálat?

 

 

A könyv szerzője Vas Dóra, kríziskommunikációs szaktanácsadó, online kommunikációs szakember.

10 éve foglalkozik kommunikációs krízishelyzetek megoldásával, tudásával kkv-cégek tulajdonosait, ügyvezetőit, kommunikációs vezetőit segíti.

 

 

 

MEGJELENT!

A könyv tudásanyagát számos szakértői interjú gazdagítja. Elolvashatja egy-egy területen kiváló háttértudással rendelkező szakemberek gondolatait is.

  • Arany Ferenc, Goldinvest, ügyfélkapcsolati szakértő

  • Katona Erzsébet, Alitera, ügyfélkapcsolati szakértő

  • Lévai Richárd, RG Stúdió, közösségi média specialista

  • Mezey Enikő, szállás.hu operációs vezető és Novák Mariann, szallas.hu ügyfélszolgálati csoportvezető

  • Németh Szilvia és Lados Dénes a belfry.io fejlesztői

  • Palotai Zoltán, trnd, ügyvezető igazgató

  • Pécsi Ferenc, ContentPlus, digitális marketing tanácsadó

  • Rátz Tibor, fanbot.ai, digital marketing and business development manager

  • Szabóné Princz Katalin, Webműhely, programozó matematikus, üzleti mediátor

  • Szekeres Péter, Neticle, CEO

 

Rendelje meg most és javítson panaszkezelési gyakorlatán!

 

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.
Honlap üzemeltető, eladó: MatrixPr Kft. 1117 Budapest, Budafoki út 83/A III/15. +36 70 318 6152

 

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com