Reputációmenedzsment

A nagy sikerek kis hírekkel kezdődnek.

Emelje cége, termékei ismertségét! Gondozza rendszeresen hírnevét! A hírnév gondozható, növelhető érték.

A Public Relations, azaz a „közönségkapcsolat” a közönséggel való kölcsönös előnyökön alapuló kommunikáció és kapcsolatok tudatos szervezése. A PR célja az adott szervezet és tevékenységének megismertetése a “közönséggel”, megváltoztatni a célcsoportoknak adott szervezetről alkotott képét kedvezőbb irányba, illetve az egyének és szervezetek közötti bizalom megteremtése és fenntartása, a reputáció növelése.

A PR kiindulópontja, hogy mit gondolnak az emberek a cégről. Mi a véleményük a szolgáltatásokról, a termékekről, a cég megbízhatóságáról? Ajánlanák-e barátaiknak, ismerőseiknek? Ahhoz, hogy ezt egy adott szervezet kiderítse, le kell “szállni” a vevők, az emberek közé, és megtudni, mit is gondolnak valójában.

A reputációmenedzsment emeli a vállalat ismertségét, a vállalat hitelességét külső véleményformálók segítségével erősíti, és növeli a vállalat hírnevét mind az ügyfelek és mind az alkalmazottak körében.
Fontos hírek? Nagy bejelentések? Public relations szakembereink segítenek eljuttatni üzeneteit célközönségéhez.

A jó hírnév

A jó hírnév minden vállalat számára értékes erőforrás. A reputáció olyan bizalom a cég, a márka iránt, mely hatalmas érzelmi többletet ad hozzá egy-egy termék, szolgáltatás megítéléséhez. A kedvező hírnév elemei egymást kölcsönösen erősítő tényezők: hitelesség, szavahihetőség, megbízhatóság, felelősségteljesség.

A legkülönbözőbb üzleti helyzetekben kiaknázható a jó hírnév: akár egy új partner elnyerésében, a piaci pozíció erősítésében, jobb árrés elérésében. A vállalati reputáció és a cég eredményessége közötti kapcsolatot számos kutatás kimutatta: jobb hírnevű, ismert cégként könnyebb feladat a potenciális vásárlók megszerzése és meglévő vevők megtartása, a tehetséges kollégák megnyerése, de akár a válságmenedzsment is. A jó hírnév nagyobb bizalom, de nagyobb felelősség is!

Számos eszköz létezik a vállalati hírnév építésére. Munkánk során komplex, 360° kommunikációt megvalósítva segítjük ügyfeleink jó hírnevének emelését, megtartását, vagy éppen visszaállítását a reputációmenedzsment során.

Online láthatóság

Mi legyen a Google első találata, ha az emberek beírják az Ön vállalatának nevét és rákeresnek?
1.    Elégedetlen ügyfelek rosszindulatú  blogbejegyzései?
2.    Az Ön cégének tevékenységével szemben kritikus weboldalakra vagy blogokra?
3.    Ön által nem kontrollált weboldalakra vagy blogokra, miközben a saját weboldala csak sokadik találatként szerepel, szinte „elásva”?
4.    Az Ön neve feltűnően negatív felhanggal szerepel egy-egy weboldalon, vagy sajtócikkben?
5.    Vállalatának neve bármilyen hatósági eljárással kapcsolatban szerepel?

Egyre több cég néz szembe azzal, hogy a legtöbb veszteséget az online elszenvedett károk okozzák: az ártatlant bűnösként állítják be, felnagyítódnak a kisebb támadások, a reálisnak tűnő kritika teljes mértékben vagy nagyrészt légből kapott. Vannak olyan válságkezelő taktikák, amelyek enyhíteni tudják a fent leírt szituációkat. Fokozatosan az egyik legalapvetőbb technikává lép elő a hírnév megvédését vagy ha már a válság kirobban, újraépítését célzó keresőoptimalizálás (SEO), amit egyfajta „SEO pajzs” kidolgozása követ, a hírnév megóvása érdekében.

Hírnévmenedzsment

hírnévmenedzsmentA public relations egyik általánosan elfogadott jelmondata szerint: Tégy jót és beszélj róla! Hírnévmenedzsment szolgáltatásunk keretében olyan aktivitások létrejöttében segédkezünk, melyek hozzájárulnak ügyfeleink jó hírnevének öregbítéséhez.

tovább »

Keresőoptimalizálás

keresőoptimalzálásA keresőoptimalizáció folyamatosan átalakuló, állandóan mozgásban lévő eszközrendszer. Az on-site és in-site SEO-eszközök tudatos alkalmazásával egy -egy márka vagy cég reputációjához méltó tartalmak kerülhetnek megfelelő pozícióba a keresőben.

tovább »

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com