Mi legyen a Google első találata, ha az emberek beírják az Ön vállalatának nevét és rákeresnek?

  1. Elégedetlen ügyfelek rosszindulatú  blogbejegyzései?

  2. Az Ön cégének tevékenységével szemben kritikus weboldalakra vagy blogokra?

  3. Ön által nem kontrollált weboldalakra vagy blogokra, miközben a saját weboldala csak sokadik találatként szerepel, szinte „elásva”?

  4. Az Ön neve feltűnően negatív felhanggal szerepel egy-egy weboldalon, vagy sajtócikkben?

  5. Vállalatának neve bármilyen hatósági eljárással kapcsolatban szerepel?

keresooptimalizacio-SEO-matrixpr

Egyre több cég néz szembe azzal, hogy a legtöbb veszteséget az online elszenvedett károk okozzák: az ártatlant bűnösként állítják be, felnagyítódnak a kisebb támadások, a reálisnak tűnő kritika teljes mértékben vagy nagyrészt légből kapott. Vannak olyan válságkezelő taktikák, amelyek enyhíteni tudják a fent leírt szituációkat. Fokozatosan az egyik legalapvetőbb technikává lép elő a hírnév megvédését vagy ha már a válság kirobban, újraépítését célzó keresőoptimalizálás (SEO), amit egyfajta „SEO pajzs” kidolgozása követ, a hírnév megóvása érdekében.

vissza