Reputációs blog

Kríziskommunikációs gyorstalpaló a Startup Safary-n

Az UP Center (kedvenc co-working irodám) meghívására tarthattam előadást 2018. április 19-én a Stratup Safary első napján. A 30 perces blokkot a startupokat érintő leggyakoribb kríziskommunikációs helyzetek bemutatásával indítottuk. Részletesen bemutatásra kerültek a krízis túlélőkészlet elemei: a sajtóközlemény és az átmeneti közlemény is. (A sajtóközleményről ebben a posztban is olvashatsz)

Felhasznált esetpéldánk a Shoka Bell Kickstarter-kampányával kapcsolatos 2018. januári Qubit.hu-n megjelent cikk volt, “Tombolnak a támogatók a Kickstarteren: hiába dobtak össze 200 000 dollárt, se híre, se hamva a forradalmi magyar okoscsengőnek, a Shoka Bellnek“, melyre a Shoka Bell fejlesztője a Facebookon reagált “sajtóközleményben”.

Bízom benne, hogy a mindennapokban is hasznos segítség lesz a nagy érdeklődéssel kísért, jó hangulatú előadás a résztvevőknek.

Soha nem gondoltam volna, hogy egy semmitmondó átmeneti közlemény-mintával meg tudok nevettetni egy teremnyi fiatalt!

Kapcsolódó bejegyzések:

A fegyver neve: troll

2018. április 27
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com