Válságkommunikációs tréningek

Katasztrófa-, incidenskezelési tréning

A sebezhetőségi audit eredményei alapján biztosítja, hogy a cég felkészüljön egy válsághelyzet kezelésére, illetve szükség esetén  kiegészítse válságkommunikációs tervét.

Szóvivői tréning

Átfogó tanácsadás és gyakorlás kamera/mikrofon előtt, szóvivői készségek fejlesztése  ( bejelentések, interjúk, sajtótájékoztató Q&A), telefoninterjúk kezelése.

Médiatréning

A médiatréning résztvevőinek szimulált interjús stresszhelyzetekkel igyekszünk megérteni, hogy mi az, ami „tényleg működik”, így a médiatréning segít az üzenetek csiszolásában.  Lehetőséget ad arra is, hogy kiderüljön, kiből válhat  jó vállalati szóvivő, és ki az, aki inkább valamilyen adott interjútípusban jeleskedik – legyen az televízió, rádió, nyomtatott vagy online kommunikációs csatorna.

Közösségi média tréning

Ha elegendő időt szán a közösségi média működésének megismerésére, ellenállóbbá teszi a céget a  válságokkal szemben, miközben fel is készíti azokra. A munkatársak számára nyújtott tréningeken a közösségi média hatékony használatának megértésére helyezzük a hangsúlyt. Megfelelő képzésben részesítjük a cég válságteamjét, hogy mindenki tisztában legyen a közösségi média válság kezelésében játszott szerepével, megértse, milyen elvárásokat támaszt a vállalattal szemben  a  közösségi média. Segítünk kidolgozni az ügyfél közösségi médiára alkalmazott válság irányelveit.

vissza

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com